Obsah filmu Tokio!
Tři krátké fantastické filmy volně inspirované Tokiem. Tokio! je symfonií tří odlišných rytmů reflektujících obraz této jedinečné metropole. INTERIOR DESIGN – Surrealistická bajka mladého páru, který se přistěhoval do Tokia, aby našel svou budoucnost. Chlapcovy ambice jsou jasné – chce točit filmy. Dívka pluje bez kontroly svým životem. Oba se pomalu potápějí do tohoto obrovského velkoměsta. Vše se změní, když se osamocená dívka začne měnit v … HOVNO – Záhadný muž šíří svými iracionálními a provokativními činy paniku na ulicích Tokia. „Nestvůra kanálů“, jak mu říkají media, zvedla vlnu odporu. Nakonec je polapen a souzen soudem stejně...
Tři krátké fantastické filmy volně inspirované Tokiem. Tokio! je symfonií tří odlišných rytmů reflektujících obraz této jedinečné metropole. INTERIOR DESIGN – Surrealistická bajka mladého páru, který se přistěhoval do Tokia, aby našel svou budoucnost. Chlapcovy ambice jsou jasné – chce točit filmy. Dívka pluje bez kontroly svým životem. Oba se pomalu potápějí do tohoto obrovského velkoměsta. Vše se změní, když se osamocená dívka začne měnit v … HOVNO – Záhadný muž šíří svými iracionálními a provokativními činy paniku na ulicích Tokia. „Nestvůra kanálů“, jak mu říkají media, zvedla vlnu odporu. Nakonec je polapen a souzen soudem stejně podivným jako je on sám. TŘESOUCÍ SE TOKIO - Hrdinou snímku je hikikomori – jako mnoho dalších Japonců se rozhodl zrušit kontakt s venkovním světem. Když však v jeho bytě omdlí dívka, která mu donáší pizzu, stane se něco neuvěřitelného – zamiluje se. Dokáže překročit hranici, jež ho dělí od okolního světa?
(oficiální text distributora) < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (2)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
režie:
hraje:
scénář:
námět:
| Gabrielle Bell | ..... | Interior Design - komiks Cecil and Jordan in New York (2008, Cecil a Jordan v New Yorku) [32] |
| Sadie Hales | ..... | Interior Design |
hudba:
kamera:
střih:
Distributor v ČR: |
HCE |
|
|
Barevný: |
Ano |
|
|
Distribuční verze: |
s titulky |
|
|
Zvuk: |
Dolby Digital (SDDS/DTS) |
|
|
Přístupno: |
od 12 let |
|
|
|
|
Zobrazit všechny herce a tvůrce filmu Tokio! >
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 18.3.2013
Souhlasím s myšlenkou, že film Tokio! je plný skrýtých symbolů a poselství. Není pouze podívanou pro typ diváků, kteří přijímají akčně dramatické zážitky nebo na straně druhé tomantické příběhy. Přestavuje jiné pohledy na život, využívá pro svá sdělení někdy i iracionálních prostředků. Formou se velmi přibližuje surrealistickým fantazim Dalliho. V druhém plánu tohoto filmu se podle mne zdůrazňuje význam potlačované složky lidského vědomí-něžnosti, sounáležitosti a potřebnosti lidských doteků. Tento japonský film svým způsobem předběhl dobu a je jasné, že bude patřit k filmům, které v plné šíři přijme až budoucí generace filmových diváků.
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 24.5.2012
Tak nízké hodnocení a vesměs rozpačité či negativní komentáře jsem nečekal. Ale chápu, že je pro spoustu lidí tenhle film špatně stravitelný. I mně chvíli trvalo než jsem pochopil všechny skryté odkazy a dal dohromady mozaiku, která se (alespoň v mých očích) celá skládá z tak ohromného množství symboliky, až z toho jde hlava kolem. Tři odlišné povídky jsou naplněny originálními náměty. První ukazuje, jak je důležité, aby člověk měl nějaké cíle, vize a sny, poněvadž jen ty můžou naplnit jeho život. A zároveň poukazuje na lidi, kteří spatřují svoji budoucnost ve zcela jiném světle. Druhá povídka je podivínská, nezvykle odvážná a příjemně šílená jako její hlavní hrdina, ale postupně se rozvíjí a odkrývá odpověď v podobě ztělesnění jedné věci. Které? Zkuste na to přijít sami. Není to zase až tak těžké. Indicií je dostatek. A to samé se dá říci taky o třetí a závěrečné povídce. Ta mě oslovila asi nejvíce. Hlavně díky precizní atmosféře k danému tématu. Námět by si určitě zasloužil celovečerní formát. Jsem si jistý, že by z toho schopný režisér, jakým Bong Joon-ho bez pochyb je, vydoloval velice silný a originální příběh. Ale i v mini-podobě má své nepopiratelné kvality. Nápaditost je tu značně citelná a jen se potvrzuje, že láska je hlavní hnací lidskou silou a dokáže víc, než si jsou lidi leckdy schopni připustit. Kromě toho vyznání citů v podobě slov ,,Chvěji se," je vskutku originální a dokáže zapůsobit intenzivněji než (nejen) Hollywoodem omleté ,,Miluji tě." Alespoň já jsem ten pocit měl. Když byla ta dvě slova vyřčena, prostoupilo mnou zvláštní mrazení. Ale zpátky k filmu Tokio! Jako celek se může zdát nesourodý, ale opak je pravdou. Společným pojítkem jsou odevzdanost a snaha, jež se rozvětvují do třech různých, pomyslných stromů. Ale samozřejmě tohle je jen můj výklad povídek a filmu. Záleží na každém divákovi, aby si vše, co je mu předloženo, vyložil po svém. Pokud se o to pokusí a nahlédne pod povrch, myslím, že neprohloupí.
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 11.4.2012
Hnus z Tokia...
Tohle bylo co?? Ani né film pro náročného diváka, ale nejspíše pro cvoka. Tři naprosto bizarní povídky. V první žena rodící králíka, dívka měnící se v židli. To jsem ještě zvládnul. Druhá muž hovno (ano je to tak)lezoucí z kanálu a strašící město, to už jsem nevydržel a vypnul to. Jinak vydržím dost, ale co je moc to je moc! 40%:)
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 4.3.2011
Tohle nebyl zrovna můj šálek kávy.
První příběh byl zajímavý, ale ve chvíli kdy se holčina začala měnit v židli, tak jsem nevěděla jestli je to legrace, jestli se jí to zdá a nebo je to myšleno opravdu vážně.
Druhý mi přišel dosti urážlivý, místy až brutální... Bohužel mě vůbec neoslovil.
Ze tří příběhů byl nejhezčí. Nedovedu si představit, že bych několik let nevystrčila nos z domu.
Reklama
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 9.6.2009
Dva francouzští a jeden korejský režisér nám přinášejí tři povídky z japonského Tokia. Dosti svérázné povídky dalo by se říci. Každý režisér má svůj osobitý styl a druh vyprávění ale popravdě mi ani jedna povídka nesedla. Nejedná se o standardní povídky ale spíše o jakási těžce pochopitelná experimentální díla. Alespoň já je moc nepobral.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 26.5.2009
Soubor tří filmových příběhů jež mají společné téma odcizení (??? možná).
Interior design (Vnitřní design, r. Michel Gondry)- Povídka začíná jako příběh dvou mladých lidí, jež řeší vztahové problémy a svoji budoucnost. Teprve až se mladá žena začne měnit v židli dostává děj ten správný spád. Originální nápad k zamyšlení nad vlastní užitečností a prospěšností. V rámci snímku je i docela zajímavá filmová produkce a vtipné rozhovory kolem ní. 7/10
Merde (Hovno, r. Leos Carax)-Možná za tím budou někteří hledat různé jinotaje a skrytá poselství, pro mě to však byl vrchol trapnosti, účelové nechutnosti a ryzí amatérštiny. Merde je bestiální psychopatický fanatický jedinec, který si uvědomoval co dělá, tudíž patří, bez jakýchkoliv ohledů, na šibenici, hotovo, tečka. Sice nelze snímku upřít, poměrně zdařilou, stylizaci do módní komiksové vlny, a pokus o upozornění, či kritiku, na nenávist ke všemu odlišnému, jak ze strany Merdeho tak ze strany tribunálu, ale ani to nemá žádnou šanci napravit celkový dojem. Takového režiséra by dozajista ocenilo studio Troma 1/10
Shaking Tokyo (Třesoucí se Tokio, r. Jun-ho Bong)-Zcela jednoznačně nejlepší povídka s překvapivým závěrem a ještě originálnějšími nápady než v povídce první. Zajímavé, poutavé a nabité dějem od začátku až do konce. A na víc, životní styl hikikomori je přesně to, co by mně plně vyhovovalo a doufám, že se časem k tomu dopracuji. Plně jsem se sžil s hlavní postavou, i pro mě je změnit zaběhnuté rituály maximálně adrenalinový zážitek. 9/10
Když už se film jmenoval Tokio, a zde se také jednotlivé příběhy odehrávaly, je škoda, že jedním z režisérů nebyl Japonec, mohla to být zajímavá konfrontace, takhle je to jako o nás, bez nás.
Takže, i když je to zcela mimo, jako celek 6/10.
Film může posloužit i jako pomůcka k rozlišení dvou „filmařských stylů a škol“. Rozdíly mezi snímáním kamery, volbou záběrů, poetikou, celkovou atmosférou atd. jsou, zejména mezi první (francouz Gondry) a třetí (jihokorejec Jun- ho Bong) povídkou, tak markantní, že je snadno rozpozná i takový laik jako jsem já. Zřejmě je každému jasné jakému stylu dávám přednost :-).
Hodnocení:
Přidáno: 3.1.2009
pro zmenu zajimave...
velice povedene dilko, je dobre , ze se stale nekdo snazi o to dokazat, ze super film nepotrebuje mega rozpocty a mezinarodne uznavane superstars. pro mne osobne je vrcholem konec druheho dejstvi. GENIALNI.
vsem kdo nebazi po ultra vyumelkovane kamere a zvuku vrele doporucuji.
10 filmů, které komentovali někteří uživatelé co tento film