Vůně marketingu (2011)
Žánr: dokument
Země: Česká republika
Délka: 12 min.
Film o novém směru marketingu – o marketingu vůní. S Janem Saidlem, zástupcem firmy Air Creative, navštívíme prostory (prodejny, domov důchodců), kde instaluje přístroje vydávající vůně v podprahové koncentraci. Tyto vůně mají v lidech vzbuzovat touhu nakupovat, mají přispívat k pohodové atmosféře, vyvolávat konkrétní pocity a tužby. Kontroverzní směr marketingu, který se zaměřuje na jeden z posledních smyslových orgánů, kterým se dosud reklama nezabývala – nos. – Katedra dokumentární tvorby FAMU – 1. ročník (cvičení můj pohled).
Filmová ročenka 2011
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|