Vůně marketingu (2011)

Obrázek není k dispozici.
    Žánr: dokument
    Země: Česká republika
    Délka: 12 min.
Film o novém směru marketingu – o marketingu vůní. S Janem Saidlem, zástupcem firmy Air Creative, navštívíme prostory (prodejny, domov důchodců), kde instaluje přístroje vydávající vůně v podprahové koncentraci. Tyto vůně mají v lidech vzbuzovat touhu nakupovat, mají přispívat k pohodové atmosféře, vyvolávat konkrétní pocity a tužby. Kontroverzní směr marketingu, který se zaměřuje na jeden z posledních smyslových orgánů, kterým se dosud reklama nezabývala – nos. – Katedra dokumentární tvorby FAMU – 1. ročník (cvičení můj pohled).
Filmová ročenka 2011

režie:
Lukáš Senft
 
 
námět:
Lukáš Senft
 
 
scénář:
Lukáš Senft
 
 
kamera:
Tomáš Daliman
 
 
střih:
Monika Kotová
 
 
zvuk:
Lukáš Ujčík
 
 
spolupráce:
Vít Klusák (pedagogické vedení)
 
 
účinkuje:
Jan Saidl
 
 
Copyright © 2003-2019, BigZoom, a.s.. Všechna práva vyhrazena. Návštěvnost měří NetMonitor.
Šíření nebo publikování jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu provozovatele je zakázáno.