3358 bodů
Přidaných videí: 0 / Přidaných odkazů: 0
Mám rád strelené filmy typu Pulp Fiction, Podfuck, Finding Nemo, Ice Age, Rat Race, Shrek, ale i Green Mile, The Shining, Reservoir Dogs, Kill Bill, Gothika, Matrix či Lord of the Ring a iné. Nemusia byť žánrovo vymedzené, ale musia byť kvalitne natočené a musia mať určitú myšlienku na zamyslenie (Remember the Titans) alebo sa pri nich aspoň dobre zabavím. Mám rád hercov Roberta De Nira, Jacka Nicholsona, Cuba Godding Jr., Benicia Del Toro, Quentina Tarantina...
Mobil: +42
ČT1 - Předpověď počasí, Sportovní zp...
8 minut již uběhlo
2 minut zbývá do konce
ČT2 - Nedej se! (1998) [TV cyklus]
18 minut již uběhlo
7 minut zbývá do konce
NOVA - Ordinace v růžové zahradě (200...
8 minut již uběhlo
67 minut zbývá do konce
Prima - Policie Hamburk (2007) [TV ser...
58 minut již uběhlo
2 minut zbývá do konce
Autor: FLA | Hodnocení: 7 / 10
Autor: FLA | Hodnocení: 7 / 10
Autor: klasifikátor | Hodnocení: 8 / 10
Aj na konci sveta sa niečo deje
Seriál vychádza z Doktora Martina, ktorý sa tu sporadicky mihne. A aj keď v origináli Topinka nebola moja najsympatickejšia postava, více >Autor: volam.sa.pistik | Hodnocení: 7 / 10
Autor: FLA | Hodnocení: 6 / 10