1) posloupnostCamerlengo řiká, at vě čtvrt na dvanáct začnou s evakuací kardinálů. Ta začne na jeho další příkaz až ve 21:41
Vložil: matej692) posloupnostPři výbuchu antihmoty je vidět, že tlakovou vlnou se rozdrtí i kašny na Svatopetrském náměstí, ale na konci filmů, když papež vstupuje na balkon, kašny vedle obelisku vesele stojí.
Vložil: Kuvik3) posloupnostKdyž je Robert s policistou zamčený ve Vatikánském archivu a policajt chce rozbít sklo vozíčkem, tak mu v jednom záběru padá z vozíku velká kniha. Ale v příštím střihu, ani v žádném dalším záběru, kniha nikde na zemi neleží.
Vložil: Kuvik4) logickáKdyž Leonardo v CERNu vyráběl antihmotu, neopustil svou laboratoř po celou dobu pokusu (je to zřejmé z toho, že Vittorie s ním dokončila videohovor a vzápětí za ním šla). Pokud se tedy vrah chtěl dostat za ním přes dveře hlídané „očním skenerem“, neměl možnost ho zabít a vyříznout mu oko, se kterým by ten skener obelstil! Leda že by vrah to oko vyřízl jiné osobě, která měla právo do té laboratoře vlézt – ale jediný zavražděný a bezoký je v CERNu právě jen Leonardo…
Vložil: Kuvik5) logickáProč Vittoria na začátku - když najde mrtvého otce - volá: ,,Pomoc, prosím! Nevím, nevím!"
Vložil: matej696) logickáNevim, proč camerlengovi dali jiný méno, než v knížce, to jim Carlo Ventressca nepřišlo dost italský?
Vložil: matej697) ostatní"Andělé" na náměstí jsou všichni zpodobnění větrů a je jich tam šestnáct. Všechny jsou zobrazeny obdobně s dechem v podobě pěti čar. Jedná se o celou větrnou růžici (rosa dei venti). Takže Langdon se může vydat kam chce :o)
Vložil: MART77