Obsah filmu Divoký život Uschi Obermaier
Filmová biografie přibližuje nevázaný život Uschi Obermaierové, ženské ikony generace "68". Ve dvaceti letech odchází tato dcera maloměšťáckých rodičů z rodného bavorského městečka najít sexuální svobodu a nezávislý život v legendární berlínské Kommune 1, kde hippies, studentští vůdci i pozdější radikální levicoví teroristé vedou život oproštěný od všech společenských tlaků a konvencí. Uschi se sblíží s komunardem Rainerem Langhansem, ten však na její aférky reaguje žárlivými scénami a Uschi brzy zjišťuje, že levicové ideály jsou jen prázdná slova. Odejde z komuny, aby si užila románky s rockovými hvězdami Mickem Jaggerem a Keithem...
Filmová biografie přibližuje nevázaný život Uschi Obermaierové, ženské ikony generace "68". Ve dvaceti letech odchází tato dcera maloměšťáckých rodičů z rodného bavorského městečka najít sexuální svobodu a nezávislý život v legendární berlínské Kommune 1, kde hippies, studentští vůdci i pozdější radikální levicoví teroristé vedou život oproštěný od všech společenských tlaků a konvencí. Uschi se sblíží s komunardem Rainerem Langhansem, ten však na její aférky reaguje žárlivými scénami a Uschi brzy zjišťuje, že levicové ideály jsou jen prázdná slova. Odejde z komuny, aby si užila románky s rockovými hvězdami Mickem Jaggerem a Keithem Richardem a vypracuje se až na topmodelku a sexsymbol své doby. Její svoboda je však pro ni důležitější než všechna sláva - se svým pozdějším manželem, majitelem hospody ve vykřičené čtvrti v Hamburku, se vzdává lesku a slávy a cestuje dlouhá léta v hippiebusu po světě. < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 1.8.2013
"Já jsem Uschi, a ty seš až po uši v hovnech"... i tak by se dalo charakterizovat každé nové seznámení německé krásky se zástupci mužské populace šedesátých a sedmdesátých let :-) Ke kráse však dlužno přičíst sice povrchní, zato ničím nespoutatelnou osobnost, na níž neplatila lákadla, pro která by jiná vraždila - nenechala se strhnout nikam, kam sama nechtěla, toužila jen plynout životem, poznávat svět a přijímat všechny rozkoše, které může nabídnout - její téměř nepřetržitá nahota svědčí o přirozenosti těchto tužeb. Tři mezníky příběhu mají vzestupnou diváckou atraktivitu, začátek svobodného života v berlínské komuně vyznívá nepřirozeně a němečtí hippies jsou tak ještě o stupeň směšnější, než ti ostatní, "stounovská" etapa trpí vědomím zkarikovaného Keitha Richardse i Micka Jaggera, na jejichž představitelích je znát, že by se sami nejraději neviděli a konečná cesta kolem světa je pak nejatmosféričtější částí filmu, prodchnutá exotikou, svobodou i příchuti smrti... Za Natalii Avelon i Uschi Obermaier zvedám výše, než snímku přísluší.