Obsah filmu Konec řetězce
Ponuré ráno ve fast foodu zejícím prázdnotou nevěští nic dobrého. Nápad na kulturní vložku, která by místo oživila, dopadá tragicky a předznamená atmosféru celého dne. Všichni příchozí se totiž dneska namísto konzumace burgerů rozhodnou zasvětit milou servírku do trablů, o nichž je lepší nevědět. Navíc i náštěva rodičů, zklamaných dceřiným neperspektivním životem, přinese jen hlubší splín a sympatický filozof sesumíruje její povolání jako nesmyslnou činnost nevyžadující použití mozku. Může takový den vůbec dobře skončit? Nenuceně humorný debut estonského režiséra vychází ze stejnojmenné divadelní hry Paavo Piika a točí se kolem bohužel...
Ponuré ráno ve fast foodu zejícím prázdnotou nevěští nic dobrého. Nápad na kulturní vložku, která by místo oživila, dopadá tragicky a předznamená atmosféru celého dne. Všichni příchozí se totiž dneska namísto konzumace burgerů rozhodnou zasvětit milou servírku do trablů, o nichž je lepší nevědět. Navíc i náštěva rodičů, zklamaných dceřiným neperspektivním životem, přinese jen hlubší splín a sympatický filozof sesumíruje její povolání jako nesmyslnou činnost nevyžadující použití mozku. Může takový den vůbec dobře skončit? Nenuceně humorný debut estonského režiséra vychází ze stejnojmenné divadelní hry Paavo Piika a točí se kolem bohužel pravdivého rčení, že neštěstí nikdy nechodí samo. Jednoduchá výchozí premisa a použití takřka jediné lokace vyžadují od režiséra značnou invenci, s níž se mu daří příběh vtipně pointovat. Ladná kamera, proplouvající interiérem neonové restaurace, a výživný elektronický soundtrack nabízejí stylovou jízdu na dno zhrzené duše.
Kamila Dolotina
MFF Karlovy Vary 2017 < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 7.7.2017
Snad největší a neuspokojená natěšenost letošních Varů (nevím proč, ale nějak jsem si umanul, že to bude podobné bžunda jak Knězovi děti). Možná kdyby nebyla taková, byl bych s hodnocením povolnější, ale nějak mi to nejde. Keti lopp má potenciál, o tom žádná. Obsazení skvělé, žánr (tragikomedie) zvládnutý, soucit s hlavní hrdinkou byl úspěšně navázán (ve scéně diskuse nad předloženým CV mi přímo tekla ušima), originalita zpracování tam taky je, kamera fajná, ale prostě mě to až tak extra nebavilo.