Cerven
ohodnotit
Popis / Obsah / Info k filmu Vytoč mého agenta
EPIZODA 1: KLÁRA ISSOVÁ
Klára Issová se připravuje na obtížnou roli v americkém projektu. Musí zvládnout fyzicky náročný trénink včetně jízdy na koni, což se ukazuje být o dost složitější, než se původně zdálo. Zároveň se musí vyrovnávat i se svými vnitřními nejistotami, které jsou v rozporu s tím, jak ji lidé znají v médiích, a u svého agenta Jiřího hledá ujištění, že daný úkol určitě zvládne. Jiří, který Kláru obdivuje a léta je nejen jejím agentem, ale také osobním přítelem, stojí před zoufale těžkým úkolem – jak jí šetrně sdělit, že americká produkce si v mezičase své rozhodnutí rozmyslela, protože jí Klára přijde pro danou roli už příliš stará.

Klára: „Líbilo se mi udělat si ze sebe srandu. Možná mám podobné touhy jako má postava, což je logické, každá herečka touží po velké roli nebo zahraničním projektu. A už mnohokrát jsem byla v posledním kole, kde se vybíralo ze dvou hereček, a nevyšlo to – byl by to docela seznam.“

EPIZODA 2: TAŤJANA MEDVECKÁ & ZLATA ADAMOVSKÁ
Taťjana Medvecká přijala hlavní roli ve filmu renomovaného českého režiséra Petra Zelenky. Po slovní potyčce s Andreou ale roli odmítne, čímž dostane celou agenturu do prekérní situace, protože natáčení má začít velice záhy. Jiří se snaží situaci zachránit tím, že pro daný projekt nadchne jinou českou divu – Zlatu Adamovskou. Tím ovšem znovu zažehne plamen letité rivality mezi oběma ženami, která, jak se ukáže, má kořeny již v době jejich studia. Taťjana Medvecká využije svého charisma a vrozené elegance, aby roli dostala zpět. Nicméně Zlata Adamovská je odhodlána se role nevzdat.

Taťjana: „Se Zlatou jsme se nikdy nedělily o milence, protože já jsem nikdy ani žádného neměla. I když tady jsme za konkurentky, je to pro nás příjemné už proto, že si nesaháme do nějakých starých ran ani bolestí, protože jsme si nikdy nic zlého neudělaly.“
Zlata: „Musím říct, že hrát samu sebe je to nejtěžší, co mě kdy potkalo. Rozdíl mezi mnou a seriálovou Zlatou Adamovskou je vlastně minimální, ale největší je v tom, že já se o své role nervu, já o ně nesoupeřím. Buď mě někdo do svého projektu chce, nebo nechce, ale nikdy bych nevyváděla psí kusy jenom proto, abych získala roli.“


EPIZODA 3: IVA JANŽUROVÁ & SABINA REMUNDOVÁ
Iva Janžurová a její dcera Sabina Remundová jsou nadšené připravovaným švédským filmem, který jim nabízí možnost zahrát si znovu bok po boku. Obě se na spolupráci těší, ale jen do chvíle, kdy zjistí, že se natáčí na švédském ostrově a že by musely spolu strávit celé dva měsíce na odlehlém místě daleko od domova. Obě ví, že toto „intenzivní“ soužití by při jejich rozdílných povahách rodinné pohodě nepřidalo. Nenápadně se snaží z projektu vykroutit, nicméně ani jedna nemá odvahu to otevřeně před druhou přiznat a všemožnými metodami se obě snaží dosáhnout toho, aby právě ji švédská režisérka z projektu vyhodila.

Iva: „Jestli mám agenta? Tenhle přepych jsem si pořídila okamžitě po revoluci a vzniklo z toho něco tak strašně složitého, že jsem se v tom sama nemohla vyznat. Volali jemu, on volal mně, pak já jemu zpátky, neustále jsme řešili, kdo si co přečetl nebo má přečíst. Bylo to dvakrát tak složité. Od té doby agenta nemám, jen v tomhle seriálu.“
Sabina: Já mám svého agenta. I když jsem v tomto směru asi po tatínkovi, to znamená, že si mnohé vyřídím a domluvím sama, ale musím říct, že je to čím dál tím komplikovanější a že je důležité svého agenta mít, protože smlouvy jsou složitější a pracovní podmínky leckdy drsné. Agent za vás může udělat takovou tu špinavou práci, jak se říká, a domluvit co nejlepší podmínky.“

EPIZODA 4: TÁŇA PAUHOFOVÁ
Táňa Pauhofová odešla na mateřskou dovolenou a vzhladem k profesnímu vytížení svého manžela, talentovaného hudebního skladatele, zůstává na péči o novorozence, psa a domácnost sama. K herecké kariéře je však nucena se vrátit poté, co má kvůli nesrovnalostem v daňovém přiznání uhradit finančnímu úřadu částku, která je zcela za hranicemi jejích současných možností. Marianovi, který Táňu zastupuje, se pro ni podaří narychlo sehnat roli. Má hrát aktivistku a striptérku, jejíž specialitou je tanec u tyče.
Tato role může vyřešit její finanční situaci, ale zvládne Táňa náročnou a absurdní přípravu v kombinaci s povinnostmi čerstvé a zcela vytížené matky?

Táňa: „V příběhu jsou paralely jako fóbie z úřadů nebo fóbie z telefonování. To sedí. Asi jsem o tom tak dlouho mluvila, nebo možná se mi někdo tak dlouho nemohl dovolat, až si řekli, že když už budu hrát Táňu Pauhofovou, dají to do příběhu.“

EPIZODA 5: JIŘÍ LANGMAJER & GABRIELA MARCINKOVÁ
Agentura řeší problematický vztah dvou známých herců, kteří se setkávají v rolích milenců ve výpravném dobovém snímku. Slovenská hvězda Gabriela Marcinková hraje vznešenou aristokratku, která se zamiluje do svého služebníka. Toho ztvárňuje Jiří Langmajer, který je známý svými avantýrami a náruživostí, s níž pojímá milostné scény. Vznikají obavy, jestli se s tím Gabriela dokáže vyrovnat. Úkolem agentury je najít způsob, jak oba herce u projektu udržet a přitom pomoci režisérovi, aby milostné scény působily vášnivě a věrohodně. Snahy nakonec nesou ovoce a jiskra mezi dvojicí hlavních hrdinů přeskočí nejen před kamerou, což celou situaci zkomplikuje ještě daleko více.

Jiří: „Myslím si, že scenáristé záměrně psali to, co o mně ví. Něco jsem si tam i sám vymyslel. Třeba repliku, ve které se sám sebe ptám, proč jsem se radši nestal zahradníkem, protože bych se radši staral o trávu než se dohadovat s herečkama.“
Gabriela: „V našem díle točíme, že točíme. A mě baví, jak je věrně zachyceno, jak to chodí na place. Kdy se například pomocný režisér snaží neurazit herce, který udělal něco špatně, a raději řekne, že mají špatně postavené kamery, a tak se to musí natočit znovu. Dokonce tady ten hrací štáb vypadá tak věrně, že jsem chvílemi nevěděla, kdo je skutečný a kdo hraje. Dneska jsem se dokonce šla na něco zeptat skriptky a nepoznala jsem, že to není reálná skriptka, ale komparzistka, která skriptku hraje. Vypadají a chovají se neskutečně reálně.“

EPIZODA 6: STANISLAV MAJER & JURAJ LOJ & JIŘÍ HAVELKA
Režisér Jiří Havelka chystá celovečerní film o vrcholovém sportovci, hlavní roli má hrát jeho oblíbenec Standa Majer. Má to být jeho životní role, kvůli které odmítl jiné nabídky. Majer poctivě trénuje, drží dietu, má skvělou postavu, navíc díky němu slíbil pro natáčení peníze jeden důležitý komerční partner. Herce zastupuje Jiří. Režisér Havelka dostane vysoký grant na Slovensku, podmínkou je ovšem hlavní role pro slovenského herce. Ze Slovenska přijíždí herec Juraj Loj a setkává se v agentuře s režisérem Havelkou i Jiřím, kde se mu oba snaží vysvětlit, že role je obzvlášť fyzicky náročná. Juraj má ovšem, jako bývalý gymnasta, bezchybnou postavu i kondici, jeho slabostí je ale čeština. Jiří a režisér se ocitnou v situaci, kdy na každého herce jsou vázány peníze, bez kterých se nedá film natočit. A oba musí hrát hlavní roli.

Standa: „Při zkoušení některých divadelních inscenací rádi tzv. kálíme do vlastního hnízda. Říkal jsem si, že i tohle bude dobrá příležitost naznačit to i v rámci natáčení seriálu nebo filmu. Vnímám to jako hozenou rukavici od tvůrců, že je potřeba se na sebe dívat s jistým nadhledem.“

Juraj: „Do značné míry jsem to já, ale je tam i určitá nadsázka. Divák například uvidí, jak to reálně chodí na castinzích. Dovedu si i představit, že bych se ocitl v podobné situaci jako tady v seriálu a možná bych i reagoval podobně.“

EPIZODA 7: BOLESLAV POLÍVKA
Agentura se rozhodne, že musí věnovat více pozornosti seriálové výrobě, a Marian se s tímto úkolem obrací na Yvetu, vzhledem k tomu, že je to její parketa a že si všechny herce v seriálech „nechává zabíjet“. Yveta, která do toho řeší svůj nešťastný milostný život, se setkává s Bolkem Polívkou a baví se o natáčení i životě. Bolek přiznává, že se mu po natáčení stýská. Yveta jeho vstřícnosti využije a dá si sraz s producenty oblíbeného seriálu Ranař, kde jim nadšeně oznamuje, že Bolek je ochoten se do jejich nekonečného seriálu vrátit. Polívka při natáčení neustále vtipkuje, čímž nového režiséra Ranařů přivádí k šílenství a zkomplikuje tak situaci nejenom producentům seriálu, ale i Yvetě.

Bolek: „Byl to divný pocit ležet v rakvi, hodně divný. Nic příjemného. Říkal jsem si, že bych si měl vyfotit boty a za nimi v pozadí ty smuteční hosty. Ale pak jsem to zavrhl. Nebo možná nezavrhl, ale neměl jsem u sebe mobil. S úsměvem jde všechno líp. Ještě to přece nebyl ten okamžik, kdy humor přechází. Byla to taková příprava na realitu.“


EPIZODA 8: MICHAL DLOUHÝ & ONDŘEJ SOKOL
Michal Dlouhý je známý tím, že si umí dělat legraci sám ze sebe, a tak odvážně přijme hlavní roli v netradičním divadelním pojetí Dona Juana, který zde vystupuje jako blazeovaný seladon z osmdesátých let. Když ale avantgardní režisér Ondřej Sokol přijde s tím, že vrcholná scéna bude v bazénu, Dlouhý zkoušení přeruší a odmítá v něm pokračovat. Svůj čin se snaží vysvětlit řadou uměleckých argumentů o tom, jak nesmyslná je celá koncepce inscenace. Ve skutečnosti chce Michal Dlouhý jenom utajit něco, za co se celý život stydí. Andrea, která Dlouhého léta zastupuje, se pokouší vybruslit z celé situace tak, aby neporušila smlouvu, kterou mají podepsanou, a přitom nemusela svého klienta ztrapnit ponižujícím přiznáním.

Michal: „Neshody s režisérem? Samozřejmě, tyhle situace se stávají. A je moc dobře, že tady toho režiséra dělá Ondra Sokol, protože se dobře známe, rozumíme si, máme podobný humor a párkrát jsme spolupracovali a několikrát jsme také narazili, takže můžeme čerpat z toho, co jsme prožili.“

FTV Prima


Nový publicista:
Nelíbí se vám tento obsah? Chcete napsat lepší? Tak neváhejte a klidně napište


Hodnocení:n12345678910
Reklama
Reklama