118 minut

Obsah filmu Půlnoční nebe

Osamělý vědec v Arktidě spěchá varovat astronauty, aby se nevraceli zpátky na Zem, kde došlo k celosvětové katastrofě.

Netflix

Související odkaz

RECENZE: Půlnoční nebe George Clooneyho postrádá velké plátno a emoce

Hollywood rád zachraňuje svět. Z laboratoří, z budoucnosti, z minulosti a samozřejmě i z vesmíru. Pro připomenutí například ve filmech Armageddon, Sunshine nebo Interstellar. Sci-fi drama Půlnoční nebe i jeho knižní předloha z pera Lily Brooks-Daltonové však tuto ambicí nemá. číst dál

Hodnocení: 55 %

TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit zde >>
trailer
Distributor v ČR:
Netflix

Barevný:
Ano

Jazyková verze:
anglická

Přístupno:
od 12 let

Ohodnoťte
n12345
n678910
Zobrazit všechny herce a tvůrce filmu Půlnoční nebe >

Řadit dle:  Bodů uživatele  |  Od nejnovějších  |  Podle hodnocení

Nejnovější komentáře k filmu

MildaX
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 25.5.2021
Trochu podobné například s Gravitací, jenom   tady není Clooney kosmonaut. Komorní kosmické   drama které toho málo vysvětluje, ale   vizuálně v pohodě. Snadno zapomenutelné, ale   pro studený večer k čaji vhodné.
beneva
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 28.2.2021
K tomuto filmu se nedá napsat vůbec nic   originálního... Pochvala za co? Snad za hudbu.   Možná taky za barvy, občas... Nemám ráda   čumící holčičky s kamenným ksichtem. Nemám   ráda mráz, led, vánice, bezvýchodné   situace... Takže až film skončí, jsem vlastně   šťastná. Že planeta ještě nekončí...   Zatím.
Svarcneger
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 30.12.2020
Ztrata casu i cumeni do zdi je akcnejsi ;)))
Krasny priklad "vyhoreni", chapu, ze   Netflix musi chrlit jeden film za druhym, ale tady   jde o absolutni prdlajs. Clooney vic hraje, nez   reziruje a scenar si zrejme taky napsal sam, mezi   obedem a veceri. Skvele triky tak sli vhnivec. Je   cejtit, ze budoucnost scifi je zrejme uz v rukach   "virtualnich hercu". Bejt na tom v kine,   tak odejdu nebo usnu! ;)))
Rastaman33
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 30.12.2020
Snímek mě velice zklamal. V roce, kdy jsou kina   uzavřená byl clooneyho film šancí natočit   něco mimořádného. Dokonce jsem si pořídil   Netflix, v den premiéry natěšený usedl na   pohovku a jal se sledovat to veledílo. Co k němu   napsat. Jakmile jsem zjistil, že v posádce   vesmírné lodi žijí a milují se v nadšené   pospolitosti černí a bílí, tak dál už bylo   vše jasné. Obyvatelé Země vyhynuli (důvody si   můžeme jen domýšlet) a poslední záchrana   lidstva je nová planeta sluneční soustavy.   Ještě jí měli pojmenovat Eden a šel jsem   zvracet. Bílá Eva a černý Adam se vrací na   K23 s hodnými strýčky, aby zalidnili planetu a   stvořili dokonalou rasu. Hm, asi půjdu stejně   zvracet.
martin.stusak.9
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 30.12.2020
Nějaká posádka se vrací z vesmírné výpravy,   aby se dozvěděla, že na Zemi není něco v   pořádku. Takovýto námět známe především z   úžasného komiksu v 70. letech vycházející v   časopise ABC ´Vzpoura Mozků´ autorů Václava   Šorela a Františka Kobíka. V něm šlo o   vzpouru robotů, snímek však pracuje s typickou   činností lidstva, jehož důsledkem je záhadná   globální katastrofa. Tvůrci však nešli   nějakou akční a dramatickou cestou, ale vše   pojali spíše artově s nějakou tou filozofií,   čímž se celý koncept stal cílený pro   náročného diváka. Největší bolístkou však   je, že tento snímek je především politickou   propagandou čisté rasy vzniklé z bělošky a   černocha. Ano, i zde je mezi astronauty takový   pár, kteří spolu navíc čekají dítě, takže   podle toho také vypadá samotný konec. Hlavní   myšlenka tohoto příběhu tak vzala za své a   tak každý rozumný divák podle toho musí s   tímto dílem náležitě naložit. Kvůli takové   odporné propagandě vzal za své také scénář.   Spousta hluchých míst, nevysvětlených   událostí se značným množstvím   nelogičností. Nemá to prostě ani hlavu ani   patu. Scénář byl zpracován na základě knihy   ´Good Morning, Midnight´ od autorky Lily   Brooks-Dalton a režie se ujal George Clooney,   který se, jak známo, netají podporou   nelegální migrace Afričanů do celého světa.   Raději si přečíst literární předlohu než   shlédnout tento propagandistický filmový   paskvil. Bohužel. Čeho je moc, toho je až   příliš.
Petr.c17
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 29.12.2020
Zdlouhavý, ale vizuálně krásné
Kvůli špatnému hodnocení bych rád podotkl,   že kdybych na film šel do kina, asi bych trpěl   stejně jako většina hodnotících, ale viděno   z domu na Netflixu, kde je obraz ve 4 K, užil   jsem si ho a dlouhé pasáže, kde se třeba nic   nedělo než meditační pohledy, případně   prozpěvování celé posádky v kosmické lodi,   jsem stopnul a šel si nalít drink a protáhnout   kostru. Otázka je, proč to Cloony takhle   natáhl? Můj výklad je, že se ho budoucnost   naší planety dotýká a chce tím donutit k   přemýšlení i velké odpůrce katastrofických   vizí, které ovšem jsou reálné, pokud člověk   občas čte noviny a články o stavu planety.   Vizuální stránka krásná a to já ocením.   Pomalost snímku je bohužel únavná.

10 filmů, které komentovali někteří uživatelé co tento film
minih47112minih47112Prověrka osudem (1971)
Проверка на дорогах n