Duben
ohodnotit

Souboj Titánů

Clash of the Titans

Další název:
Súboj Titanov (SK); Kampf der Titanen
Rok:
2010
Délka:
106 minut
Premiéra v ČR:
15.4.2010
„Jeho rozhodnutí ovlivní osudy všech...!“

Komentáře k filmu Souboj Titánů

Řadit dle:  Bodů uživ.  |  Od nejnovějších  |  Podle hodnocení
Počet komentářů k filmu: 90
kamicek
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 20.5.2010
Viděla jsem tedy oba dva   díly a musím říct, ano   tento nový je   propracovanější a lepší   technikou dělaný.. to je   jasné.. ale zase to je jak   kdyby někdo chtěl za dvacet   let přepracovat např.   Harryho Pottera.. něco do   sebe ten původnější film   má... :-)))
Laila
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 20.1.2010
mama rada i starou verzi   amusim priznat ze kdyz sem   videla trailer,tak me to   naprosto nadchlo,vypada to ze   tam budou fakt super efekty uz   se moc tesim na premieru:-)
FlaviaK
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 21.1.2011
Mohla bych zdůraznit debilitu   některých komentátoru, ale   každý má právo na svůj   názor ať už je jakýkoliv.   Někdo touží po   jednotvárnosti a naprosto   stejném scénáři. Když   jsou někteří tak dokonalí,   tak se těším jak se pod   jejích rukama budou vyvíjet   zajímavé věci. Zatím   dokázali jedině to, že umí   blbě kecat.
martin.stusak.9
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 4.1.2014
Remake legendární klasiky   nedopadl zase až tak   špatně. Původní film   svojí vizualizací působil   jako z řeckých legend, zato   nové zpracování je ryze   čisté fantasy. Tvůrci se   vyvarovali nudného   počátečního klišé a tak   jde příběh ihned k věci.   Ani tu není tolik změn   oproti originálu. Vlastně   jde o takové   zmodernizování. Vadí mi   však absence plechové sovy,   která původně působila v   ději, jako humorná vložka.   Je to ohromná škoda.   Odlehčilo by to trochu temnou   atmosféru. A ta se tu drží   dle současného standartu. O   napětí a efektní souboje   není nouze. Je jich tolik,   že převyšují samotné   vyprávění. Kdo má rád   původní snímek, toto remake   ho nikterak nenadchne. Pro   ostatní přijatelné, pro   fanoušky fantasy dobrý film.
BinLADIN
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 21.5.2010
VELMI DOBRÉ PŘEPRACOVÁNÍ   SKVĚLÉHO FILMU Z ROKU 1981  
SLUŠNÉ   HERECKÉ OBSAZENÍ.SKVĚLÉ   JSOU ZDE VEŠKERÉ EFEKTY.
reby
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 1.8.2011
Nejsem žádnej znalec   historie, ani titany 1 nemám   nadrcený, viděl jsem je jen   jednou už hodně dávno,   takže jsem moc nesrovnával,   ale jako laikovi se mi to   celkem líbilo, oproti těm   recenzím co jsem četl tak to   nebylo tak špatný, džinové   byli hustopřísní :) škoda   že tam dlouho nepobyli,   kraken taky pěknej, takouvou   rybičku bych nechtěl ulovit
movie-freak
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 18.7.2011
Dávám o jeden bod v   hodnocení méně oproti   původní verzi jen z důvodu   jinak pojatého příběhu.   Člověk, který vyrostl na   Souboji titánů z roku 1981   se nevyhne srovnávání. Ale   je třeba být objektivní a   říci, že nakonec se   tvůrcům povedl pěkný   snímek s nádhernými   animacemi a efekty na které   je dnešní generace diváků   více zvyklá. Prostě se na   to dá koukat.
JOKER96
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 6.12.2009
REMAKE?
NA tendle film se tesim snad   na nejvic ze vsech,proto drzim   vsechny palce,i ty na   nohou!!!!!!!!!!!!!
jirunka4
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 5.5.2010
Super
Podle vetsiny komentaru to   vypada jako uplna kravina,ale   ja byla nadsena,cas mi ubehl   strasne rychle.Efekty uplne   super,hlavni role taky.Ja tedy   doporucuju skouknout.
Manul
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 9.5.2010
velmi dobré
Film se mi moc   líbil.Nelíbilo se mi to, že   Kraken byl
syn Hádese,   Přitom v bájích je syn   Poseidona! A
taky   mohli nechat Perseovi dlouhé   vlasy.A to, že Pegas byl   černý.A taky to, že Kraken   velmi silně připomínal
vetřelce!Také to že   Perseus odešeše s   Ío,přitom v
bájích   se ožení s Andromédou!
Duri86
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 19.11.2011
priznam se nikdy jsem nevidel   "original" z 80.let   ale tenhle film je dost   dobry,pekne sceny a trikove   zabery
RM
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 3.8.2010
Nevím, trošku nechápu tak   negativní komentáře. Já   jsem taky vyrostl na   jedničce, ale že bych ji tak   bezmezně vyvyšoval. Něco   bylo lepší, něco horší,   ale objektivně vzato to je   slušné dílo.
MaKy92z
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 2.3.2010
Tak isto som mal možnosť si   pozrieť trailer k tomuto   filmu.
Priznám sa, že   jeho obsah má dosť upútal.   Na jeho premiéru sa dosť   teším.
Izzy8635
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 1.5.2018
Tohle je nadprůměrný   akčňák, který ničím   nepřekvapí a neurazí.   Plusem jsou efekty a vzhled   mýtických postav. Dobré je   taky obsazení, tedy až na   hlavního hrdinu s velmi   antickým účesem a páskem,   který se znenadání naučit   zápasit. Počet postav je i   velkým mínusem filmu. Bylo   tam moc osobních příběhů,   které nebyly dotažené a   tvůrci to vyřešili, tak že   je zabili. Legendy se to   celkem drží, takže dobrý.   Líbí se mi název, který s   dějem moc společného nemá,   protože Titáni jsou v době   příbehu v Tartaru.
Alix
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 12.4.2015
Možná, kdybych neviděla   film z roku 1981, dala bych   hvězd víc. Takto musím   srovnávat a starší film pro   mne vítězí. Vizuální   efekty jsou úžasné, ale   nějak se vytratila velká   část kouzla, které má   původní verze. A o černém   Pegasovi jsem neměla   tušení, takže mi silně   vadil.
urthred
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 30.11.2010
mě se to hodně líbilo,   nevyžaduju scénář hoden   nejméně 2 oscarů, ani   nepotřebuju aby v celým   filmu nabyla ani jedna chyba.   Mě prostě stačí, když se   na to můžu kouknout i   vícekrát a vždycky mi to   zlepší náladu.
green-tea
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 22.3.2015
Vizuálně je to vynikající   podívaná, obsahově se mi   ovšem tento film - oproti   svému staršímu jmenovci -   jeví přece jen o něco   chudší. Ale ani tak žádná   tragédie, žádný propadák.   Kdo má chuť na chvilkový   únik do říše starověkých   bájí, může se tohoto filmu   docela solidně pobavit.
vojtam
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 1.3.2012
No oproti původni verzi je to   mnohem slabší.Tady to   zahranují pouze výborné   vizualní efekty.Příběh je   taky pozměněn,naštvalo mě   že se Perseus a Andromeda   nedaj dohromady.Sam je   sympaták ale jako akční   hrdina mi teda moc nepřijde a   na roli Persea se vůbec   nehodil dle mého   názoru.Kraken ten byl na   jedničku.Za mě7
kockak1
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 28.11.2010
K filmu jsem přistupovala po   přečtení komentářů velmi   skepticky. Já ale tak   jednoznačně nemohu   souhlasit. Samozřejmě, že   každý srovnává se starým   zpracováním a to není   dobře. Když se podíváte na   film jako na samostatné   zpracování, z tohoto pohledu   není zas tak špatný. Má   spád, dobrou vizualizaci i   hudbu. Jediné, co mě osobně   trochu vadilo je jiné pojetí   postavy Persea. Ale proč ne?
jmokr
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 21.2.2016
Je to remake
Jsem překvapen kolik   negativních komentářů zde   film nasbíral. Proč? Pokud   jste schopni se oprostit od   minulosti, která také nebyla   dokonalá a pokud   přimhouříte oči nad   některými nepřesnostmi, pak   film jako celek působí   kompaktně a koukatelně.   Užijte si efekty, grafiku,   exteriéry a výpravu. Ano,   herecky vyznívá místy   poněkud prkenně a Perseus   opravdu působí jako   mariňák. A jěště dodatek.   Mýty a báje se v průběhu   věků vždycky proměňovaly.   Tak proč tolik slz...
papamidnight
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 19.12.2011
no nevym vyrostl sem na   originale ale tenhle remake   neni spatnej sam worington   vypada urcite lip nez ten ze   staryho souboje titanu dobre   se na to diva dej solidni ale   chybi mi tam ta sova doufam ze   bude ve dvojce
ratchetka
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 12.7.2010
"Vypusťte   Krakena!". :o) Při   sledování filmu jsem měla   stochutí ho taky vypustit.   Efekty a příšery dobré,   dějově to po..... .
Blizard
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 3.6.2010
Blizard
Povím vám že jednička byla   lepší tady byly ty boje   takové moc rychlé a děj   slabší ale příšery byly   dobré ty mě potěšily.
clara.bow
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 3.5.2010
Bohužel, i přes velmi   pěkně provedené   počítačové triky namohu   nenapsat, že mi natočení   tohoto filmu připadá jako   celkem zbytečné. Kam se   podělo kouzlo a romantika?
hledaseniki
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 13.4.2010
Clash of the Titans
Na tenhle film jsem se moc   těšila. Ale velké   očekávání se změnilo v   průměrný film, aspoň pro   mě! Původně jsem si   myslela, že se film bude   držet původní předlohy   Clash of the Titans, ale opak   je pravdou. Kromě pár   společných věcí, tak byla   velká změna, která pro mě   nebyla až tak dobrá. Hlavní   představitel Persea( Sam   Worthington- známý hlavně   kvůli Avatarovi)byl celkem   fajn. Ale pro další postavy,   kterých tam bylo nespočet   nebyl prostor. Kromě   kvalitních efektů, díky   kterým na sebe film   upozorňuje to je tak jediné   čím se může pyšnit.   Fějová linie byla uplně o   nečem jiném, kromě pár   záchytných bodů, které   byli stejné ( Medúza,   škorpioni)jinak ve většině   vidím velký rozdíl, což na   mě moc velký dojem   neudělalo. Změna je život,   ale každopádně si myslím,   že takhle změna nebyla moc   dobrá. Celý film jsem si   říkala, že to celkem ujde,   dá se na to koukat, ale pro   milovníky klasiky Clash of   the Titans to doufám, nebude   takové zklamání jako por   mě. Co mě celkem dost   uzemnilo a podpořilu můj   názor, že film není nic   moc, když Perseus neskončí   s Andromedou, ale naopak s   nějakou Io, která mi není   známá. Nejsem velký   odborník přes řecké báje,   ale tohle bylo moc. Perseus se   vydal na cestu ne kvůli   Andromedě ale kvůli   pomstě,ne kvůli záchraně   své milé. Prostě film   můžu ohodnotit za 5,   průměr.Žádná sláva, jak   říkám naopak Velké   zklamání!!!! Doufám, že na   tom nebudete podobně!
M.A.G.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 5.1.2012
Na efekty a triky super, co si   budem vykládat, ovšem to   další už je trošku jinde.I   přes velmi dobré herecké   obsazení jako je Liam Neeson   v roli Zeuse a pak hlavně   Ralph Fiennes jako záporný   Hádes, mně to moc   nesedělo.
Chyběla mi   ta "hodná sovička   strojek" a ani Sam W. mi   tu moc nesedl.
Přesto   dám za 6.
prvosenka
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 10.9.2012
SOUBOJ TITÁNŮ 2010

Moderní verze   antické báje. Bohužel   zůstalo jen u snahy vytvořit   alespoň trochu smysluplné   dílo. Válka lidí proti   bohům je ten nejhorší   motiv, který si tvůrci mohli   vybrat, protože to od   základu popírá podstatu   jakéhokoliv antického mýtu.   Tvůrci vzali několik   symbolů, promíchali je,   trochu zamotali a některé   zjednodušili a původní   řecké báje zpracovali bez   úcty k jakékoliv předloze.   Američtí tvůrci povýšili   člověka na nespokojeného   rebela, který je tak   samolibý, že se nejenom   nebojí postavit se vyšší   božské síle, ale dovolí si   pohrdnout i dary a pomoci od   bohů a raději ve své   neskonalé pýše nebo   nekonečné blbosti bez   váhání obětuje, pro   hlavního hrdinu zřejmě   naprosto nepodstatné, životy   svých spolubojovníků a   kamarádů. Vskutku   „hrdina“, který si   zaslouží obdiv nekritického   publika. Tak se s hrdinského   eposu stala přehlídka   trapnosti a americké   bezbřehé nabubřelosti,   která staví svého   vybraného hrdinu za každou   cenu do nejlepšího světla a   na příčku nejvyšší   slávy.

Film   sám o sobě je strašně   průměrný. Nemá žádnou   zásadní šťávu, jen se   snaží zaujmout luxusně   upravenými scénami z   původního Souboje titánů.   Oba filmy ale srovnávat   nechci, ono to ani nejde.   Nový Souboj titánů už   totiž není mytologickým   příběhem. Je jen   příkladem nenáročné   filmové atrakce, u které   odložíte mozek a necháte se   dvě hodiny unášet povrchní   zábavou. Úplná absence   antické atmosféry, i   motivace postav, logika jejich   chování změní film v   nekonečné bitky hlava   nehlava, padni komu padni.   Snímek spoléhá jenom na   vizuál a zběsilé tempo.

Souboj titánů   není remake původního   filmu, ze kterým má   společný jen název. Není   to ani žádný filmový   zázrak, je to oddechový film   pro nenáročného diváka,   který se chce bavit a je mu   úplně jedno, že děj filmu   má kolem sebe tolik   nejasností. Škoda jen, že   za námět filmu byla použita   kultovní klasika, která si   rozhodně kabátek tohohle   střihu nezasloužila.
volam.sa.pistik
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 6.12.2013
A Kerberos?
Kde som to len videl? Útok   škorpiónov vyzerá ako   ničenie Zergov, tí   "ktoviečo" z   púšte mi pripomínajú   Protossov a putovania tam a   späť vyzerájú ako pocta   Pánovi prsteňov. Útok   Krakena vyzeral ako zjavenie   Godzily, zrejme skvelý ťah,   ktorý ráta s veľkou   rentabilitou japonského trhu   (zahadzujte pikaču, je tu   kraken). Divný strih, niekedy   divná kamera a niektoré   vyložene otravné postavy   (tie tu radšej nejdem   menovať). A hlavne niektoré   nelogické extrémy, ako Io je   nesmrteľná, ale zomrie, ale   zasa ožije. Medúza síce   skamenie Krakena, ľudí, ale   púštneho Protossa už nie. A   samozrejme asi najdesivejšia   blbosť a to putovanie na   znepriatelených škorpio   (očividne zasa ten Pán   prsteňov). Avšak kedže   nebola u kritiky spokojnosť s   týmto filmom, schválne som   ignoroval tieto drobnosti a   díval sa bez predsudkov.   Tiež mi bolo jasné, že   originál je lepší, ale   tiež som sa na to díval,   akoby to nebol remake, ale   úplne iný film a o inom. Tak   vlastne ma to aj bavilo.   Celkom dobré exteriéry,   krásne panorámy. Štyria   výborní herci. Všetkým   kráľoval skutočne zlý   Hádes, potom charizmatická   Io, obrážtek Andromeda a   krutý osud krásnej Danaé.   Dokonca klišovité dialógy   tu nevyzneli vôbec stupídne   (...a staneš sa jedným z   nich), ani myšlienky (ľudia   poznajú lásku). A vrchol   filmu boja proti Diovi v   podobe zvrhnutia jeho sochy.   Takže nakoniec to až také   zlé nebolo a ako oddychový   blockbuster dokonca pohoda. No   som zvedavý na pokračovanie
PORTER
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 22.6.2014
Docela dobrý remake Souboje   titánů,vizuálně se to   povedlo jak obří štíři   tak medůza byli dobře   udělaní,příběhově se tam   nic nezměnilo,herecké   obsazení taky nebylo   špatný,takže celkově   dobrá podívaná.
Karius
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 15.12.2013
Atmosférou absolutně   nesrovnatelnej remake   původní verze z 80tých let.   Louis Leterrier sice měl k   dispozici řadu elitních   herců Holywoodu, ale jen to   bohužel někdy nestačí.   Samozřejmě graficky a   efektně lépe natočeno,   však je také mezi snímky   skoro 30 let rozdíl, takže   filmové triky poněkud   pokročily, ale jinak to   žádná hitparáda není.   Prostě to kouzlo původního   snímku je nepopiratelný a   vždycky se radši podívam   právě na něj, než na tuhle   umělou maškarádu! Herci si   zvládli svoje, takže takovej   průměr --->60%
Pecik
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 25.2.2011
Nepovedený remake
Ke komentářům: Má se   komentovat film a né   komentáře ostatních a když   už dáte filmu 10 tak   alespoň napište čím byl   tak vyjmečný místo hany   ostatních.
Film:   Zajímavý remake s   příjemným dějem (již 30   let) bohužel se tvůrci   zaměřili především na   mystiku a ztvárnění   příšer a bojů než na film   samotný. Efekty jsou   zajímavé, ale dlouhé a   snaha zapojit do filmu velké   množství   "vtipných" hlášek   mi do tohoto žánru nesedí.   Zvláště pro ty co mají už   odmala rádí původní souboj   titánů je to určitě   zklamání ovšem prokoho je   tento příběh novinkou   doporočuji zhlédnout
pigal
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 15.6.2011
Suboj titanov so scenarom.
Dlho som rozmyslal nad   hodnotenim tohto filmu.V prvom   rade sa clovek musi zbavit   spomienok na legendarny   original.Ak sa mu to podari   dokaze si tento snimok slusne   uzit.Zaujme vynikajuce herecke   obsadenie a perfektne   exteriery a efekty.Rezia tiez   pomerne slusna,ale scenar je   katastrofalny a scenarista by   mal dostat permanentny ban za   hromadu volovin,ktore   vymyslel.Ako oddychovku   doporucujem.
dobes.pavel
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 12.7.2013
Souboj titánů
Ucházející dobrodružný   fantasy film, jehož   slátáný děj nikterak moc   neoslní. Divákovi tak   nezbývá nic jiného než se   kochat vizuálními efekty,   jež jsou ovšem na   vynikající úrovni. Navíc   se zde setkáváme s postavami   bohů, které známe z řecké   mytologie, což shledávám   jako plus.
Snura
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 13.11.2011
Spíše z nostalgie k   originálu z roku 1981 jsem se   podíval na tyhle nové   Titány a raději nic   pozoruhodného nečekal. Taky   se nic nekonalo. Perseus sice   nepotřeboval pomoc Bohů, ale   zcela jistě by se mu šikla   nějaká ta pomoc zejména v   podobě lepšího scénáře.   Takhle z toho vznikl jen   nahodilý slepenec řeckých   pověstí a bájí, kdy se tu   bez nějaké bližší   souvislosti a vysvětlení   náhle objevují jednou   čarodějnice-vědmy, podruhé   Medůza, pak Calibos,   škorpióni, Kraken,   Pegasus... jako když v   lunaparku náhodně jdete z   jedné atrakce na druhou. Do   toho sem tam nějaká ta   bitka. Ale to je málo, na   dobrý film to nestačí.
AGAMEMNON
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 19.4.2010
Scénáristy podříznu,   režiséra nakopu do prdele,   za tu nepřehlednou akci,   skladatelovi narvu do   chřtánu notový papír,   Worthington vyliskám čuňu,   aby dokázal vykouzlit víc   jak jeden rypák a Nelsonovi   ten nájem radši zaplatím   sám, snad si vzpomene, že mu   kdysi říkali herec. A   Nakonec senilácky   zavzpomínám, jak jsem jako   děcko miloval původní verzi   a jaká to byla v kině   jízda.
Zimmy871
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 20.8.2010
Pribehove je to totalne v   prd... Po vizualni strance je   to paradni. Body davam za   Liama Neesona a Ralpha   Fiennese. Jinak je to des.   Prijde mi, ze Worthington bude   se svymi hereckymi vykony a   hlavne hlaskami za chvilku   novodoby Arnold.
CyberMageFroll.LF
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 30.12.2011
U tohoto filmu lze rozdělit   diváky v podstatě na dva   tábory. Na ty co viděli   původní film a na ty co   nikoliv. Patřím do té   první skupiny takže se   bohužel nevyhnu srovnání a   základním zjištěním je,   že tato nová verze je mnohem   horší a zkrátka zcela   postrádá atmosféru, vtip a   šmrnc původního filmu. Na   druhou stranu doba pokročila   a tak triky jsou na mnohem   vyšší úrovni, jenže to   ještě nedělá film   skvělým. Navíc v příběhu   chybí legendární   mechanická sova, je zde   označena jako nepotřebný   krám (měla to být urážka   předchozího filmu?:). Tak   jako tak víc bodů opravdu   dát nemůže, ale pokud   patříte do druhé skupiny   tak si můžete nějaký ten   bodík přidat.
Naomi21
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 17.4.2010
Tak dobře - remake Souboje   titánů není žádná   sláva, ale přiznejme si,   který remake je?... Před   návštěvou kina jsem četla   všechny ty recenze a tak jsem   si hned na začátku nedělala   žádné iluze a bylo to tak   lepší. Děj pospojovaný   jako skládanka do sebe   nepadnoucích dílků, postavy   ploché, dialogy hrozné...   Když ale vezmu každý   záběr zvlášť - tak mi to   vyhodí celkem pěkné   obrázky. Herci se snaží -   ač jim to moc nejde -   scénář jim nedovolí   předvést nic zajímavého.   Děj se soustředí jen a   především na Persea,   upravuje si legendu podle sebe   a tu přidává, tu ubírá   postavy, popřípadě mění   jejich chování a postoj k   věci než je tomu u   originálu. Film tak   zůstává přehlídkou herců   - kteří bohužel nemají co   hrát - a efektů, na které   je pěkné pokoukání. Sam se   z plátna ztratí jen málokdy   - neustále se přitom   tváří jako drsňák a   nějak nemůžu přijít na   to, kde v té době sehnal   holící strojek na vlasy...   Gemma je pro pány sice   pěkné lákadlo, ale její Io   se v průběhu děje stává   jen těžce snesitelnou. Liam   jako Zeus se tváří jako   táta, který se neustále   stresuje kvůli svým dětem,   ale celkem mu to žeru. Hádes   Ralpha Fiense má velmi   efektivní příchody.   Andromedu Alexy Davalos   zahlédneme jen párkrát jako   naprostou slušňačku. Mads   Mikkeslen svého Draca   ukočíroval ve velmi   snesitelné rovině jen svým   charismatem a působí na mě   z celého ansáblu nejlíp. Z   digitriků pak vyčnívá   přílet Pegase, nic moc   Medusa, Kraken prochází jen   s odřenýma ušima - tihle   tři byli v originále prostě   lepší, ve dvou případech i   děsivější. Potěší   podoba Charona.
Shrnuto, sečteno a   podtrženo: čím míň od   filmu očekáváte, tím   lepší pocit z něj budete   mít. A možná budete z kina   i odcházet s pocitem, že až   tak hrozné to zas nebylo....   jo pokud tedy půjdete na 2D   verzi.
PS: Díky za   Buba - ale mám i výtku:   nemusel být vhozen ke   starému harampádí.
Honey0105
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 28.12.2010
Jsem poměrně na vážkách,   když mám film zhodnotit.   Dávám šest hvězd, ale   stejně si říkám jestli to   je dost a nebo jestli to není   příliš.
Moc jsem   chtěla na film do kina i   když mě docela odradily   recenze, ale ty hlavně   odradily mé přátele a   samotné se mi jít nechtělo.   Jsem ale víceméně ráda,   že jsem nešla a film jsem si   mohla pustit v pohodlí   domova.
Začátek byl   poměrně nadějný a já se   docela těšila, co bude   následovat. Potěšil mě   poměrně představitel   Perseuse i když třeba v   Avataru jsem ho nemohla   vystát (ale to jen proto, že   Avatar mě velice zklamal).  
Pokračování stále   ještě ušlo, ale jakmile   došlo na štíry, tak jsem se   začala chvílema trochu   nudit. Musím uznat, že   počítačové efekty byli   úžasné, ale scény   poměrně zdlouhavé (tím se   stávali i nudnými)!
Velice mě přesto zaujali   postavy džinů a dále jsem   ráda za obsazení Gemmy   Artertonový, kterou jsem si   opravdu užila.
Další   okamžik na který jsem se   těšila byla medúza, ale   byla jsem znovu zklamána. Ve   starších Titánech jsem si   medúzu užila víc. Ale je   pravda, že se starými   Titány nemohu srovnávat,   protože by bylo i jiné   hodnocení.
Některými kousky jsem   byla poměrně i znechucena   nebo mi přišli zbytečné.  
Abych ale řekla   pravdu, tak na film se koukat   dalo. Jen musím říct, že   finální scéna s Krakenem,   kde se tento tvor z vody   vynořuje celé čtyři   minuty, tak ta byla trochu..   Dlouhá..
Ale úplný   konec byl již příjemný.
p.a.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 28.4.2020
Škoda, dialogy a monology   jedna hrůza. Promrhanej   potenciál. Se soudobou   filmařskou a trikařskou   technikou a s obsazením   tohoto filmu to chtělo   lepší výsledek. Akce   slušná, děj o ničem a ti   chudáci na place ani neměli   co hrát. No poslechl jsem si   hudbu až do konce titulků a   dávám 6 hvězd.
korbelludek
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 28.4.2010
2,5D
Tak na tento film jsem se   opravdu hodně těšil,aspoň   podle ukázek a obsazení to   vypadalo na událost roku.   Ihned po premiéře jsem   vyrazil na 3D projekci,což   bylo první zklamání,3D   efekty zatím nejslabší z   toho co jsem měl možnost   vidět. Dalším,i když ne   nečekaným překvapením   bylo,že došlo na kompletní   perestrojku celého   příběhu,včetně   postav-Perseus se nám   pochlapil,přibyla věčně   mladá Ío´,podivní šamani   z pouště,kde se poděl   Kerberos?atd. Ale abych jen   nehanil,Hádes v podání   Fiennese byl démonický a   jeho nástupy byly   impozantní,potěšil mě i   černý Pegas,Medůza se také   povedla,pobavila mě scéna s   Bubem :-D Je úplně   zbytečné srovnávat tyhle   dva filmy,verze 2010 je jiná   a komu se to nelíbí,atˇ   opráší VHS a pustí si   originál :-D
BiTch_
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 20.4.2010
Tohle měl být velkolepý   velkofilm.Bohužel není to   tak.ŠKODA!Efekty a souboje   sou paráda ale jak tu už   bylo milionkrát řečeno   scénárista se moc   nepřekonal a závěrečný   souboj Krakena a Persea ?Ou   Sh!t...zatraceně   krátké...Tak hrozně rád   bych tomuto filmu dal víc:-)   mimochodem podle mě skvělý   výběr představitelky   Perseovy "chůvy" ..
Stalhein
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 8.5.2010
Není to tak hrozné
Domnívám se, že k tomuto   filmu by se mělo přistupovat   bez předsudků - film z roku   1981 milujeme a je to už   neochvějná klasika, ale taky   těžké retro. Kdopak by   dneska uspěl s filmařinou   tohoto druhu? Výtky, že je v   novém filmu postavena na   hlavu řecká mytologie,   neobstojí; to v prvním taky   (přečtu si aspoň Petišku,   než začnu rozumovat!). Nové   pojetí příběhu není tak   zlé - hrdina dostatečně   aktivní, přesvědčivý   (tohle dilema člověk-něco   jiného si Worthington   vyzkoušel už v   Terminátorovi, takže to má   "v paži"). Poněkud   mi tam vadilo to   "vojáčkování" a   takové ty ryze americké   "kecy". A všichni   byli pořád upocení a   špinaví... No jo, tak to v   životě chodí, ale kam se   poděla "továrna na   sny"? A nakonec: 3D u   tohoto filmu nepřináší   velký rozdíl v hloubce   obrazu; je znát, že ho   dodělávali až potom po   úspěchu Avatara. Ale jinak   to nepovažuji za zklamání -   prostě ujde to.
Hortensie
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 14.5.2010
Není to originál, ale má to něco do sebe
Ano, tak by se tento snímek   dal asi nejvýstižněji   označit. Neslibovala jsem si   od něho vůbec nic, tušíc,   že se bude jednat spíše   než o filmovou prezentaci   klasické řecké báje o   ukázku práce hollywoodských   trikových tvůrců. V tom   očekávání nezklamalo.   Vlastně celý film   nepotěšil, nezklamal. S   ohledem na skutečnost, že   ani původní verze z   počátku 80. let mě až   tolik neuchvátila, jelikož   první Perseus ze na hony   vymyká tomu Perseovi z mé   oblíbené báje, tak   srovnávání nové a staré   filmové podoby Souboje   Titánů nějak nemám   potřebu. S antickou legendou   to má společných několik   jmen hlavních postav,   občasné záchvěvy v ději,   jinak je to spíš triková   akční podívaná pro   milovníky speciálních   efektů a počítačových   animací. To je vše. Žádné   vzrušení, napětí z děje,   to se nekoná. Naprosto   trapné jsou létající   "obludy", které si   snad do Souboje Titánů   odskočily z Vetřelce.   Nicméně je naivní   očekávat, že tato nová   verze bude přesnou kopií té   staré. Každý remake má   něco starého a něco   nového, Souboj Titánů má   vlastně smůlu, že vznikl   jako remake filmu, který   všichni znají a mají pocit,   že musí srovnávat.
Frolíček
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 10.5.2010
Tak jsem to teda taky viděla.   Bohužel se nemohu zbavit   potřeby a nutnosti srovnávat   film s klasickým   zpracováním z roku 1981,   když na plátně běhá   Perseus nebo létá Pegas.
Co k tomu říct-Perseovi   vydržel ve tváři stále   stejný tupý výraz celý   film a to jak v době, kdy   přišel o své adoptivní   rodiče, tak i v případě   nalezení své lásky. Přitom   si myslím, že S. Worthington   potenciál dobrého herce má,   nicméně v tomto titulu měl   výraz tupého amerického   mariňáka. Medůza byla   strašně rychlá. Kde je   napínavá scéna z   původního filmu? Takhle za   ní přišli čtyři vojáci a   během chvíle byli tři   mrtví a Medůza s sebou   mrskla a byla pryč. A že   Akrísios byl jako Kalibos? A   láska Andromedy a Persea?
Co se mi líbilo- scéna   se škorpióny-akční,   zajímavá, nenudná. Líbil   se mi R. Fiennes jako Hádes a   jeho efektní příchody, byť   byl chvílemi politování   hodný jak se chtěl dostat k   moci. L. Neeson jako Zeus byl   také dobrou volbou, chvílemi   jsem si ho pletla s Fiennesem   jak si byli podobní. Dalším   přínosem byly všechny   scény s M. Mikkelsenem, ten   dělal to co měl v popisu   práce-hrál.
Hnusný   černý Pegas a Kraken s   hlavou Vetřelce tenhle   myšmaš dorazily. Navíc je   to tak odporně unisex, že i   já ač konzervativec, lačně   sledovala alespoň nahé   rameno Íó – G. Arterton.
FLA
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 21.10.2012
Tento film je vlastně   novější verze filmu z roku   1981,který asi každý zná a   těšil se velké   oblibě,vlastně má už   statut kultovního díla.Nové   zpracování je samozřejmě   modernější a po výrobní   stránce daleko   nadupanější-souboje,triky,l   okace,výprava,kamera atd.Ale   přesto se originálu   nevyrovná a nemá tu   roztomilost a nápady.Vlastně   i ty triky jsou v něčem   hezčí ty původní.Ano je to   velkolepé v pěkném obalu s   velkou mašlí,ale obsah už   tak lahodný není.
gabikazavacka
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 13.5.2010
100 percentne bola staršia   verzia Súboj titanov omnoho   lepšia, než tá nová. Síce   tam neboli také fantastické   obrázky ako Olymp,   fantastické mesto, na konci   ako Perseus cválal na koni a   milión efektov. Aj tak   človek nemal nič z toho   fantastického pohľadu, lebo   to človek ani nestihol   vnímať. Film bol tak   preakčnený.
Starší   sa mi páčil. Herci boli   krajší, Perseus, Andromeda,   Zeus, všetko.
Ten   nový Súboj Titánov bol len   prehliadkov príšer. A asi   tých džínov skopírovali z   filmu Múmia.
Ešte i   Iason a Argonauti / Hallmark /   bol omnoho lepši. Než ten   milionový kinový trhák.   Film nie je podľa mňa   hodnotný, koľko stál, ale   ako bol natočený.
Agostino
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 22.4.2010
Na tento filmový hit som sa   tak povediac dosť tešil. Ale   po jeho zhliadnutí som ostal   sklamaný. Jednoducho u mňa   prepadol na celej čiare, a to   najmä po dejovej stránke.   jednu vec viem povedať   naisto, že sa jedna o nie   príliš vydarené remake   filmu "Súboj   titanov" z roku 1981,   ktorý bol po každej stránke   lepší. V tomto filme jediná   vec, ktorá za niečo stala   boli digitálne efekty. Toto   bolo snáď jediné, čím má   dokázal tento film zaujať,   inak nič moc. Ale to je iba   môj názor.
superfilmar
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 13.1.2012
Nad originál není
Viděl jsem původní film. A   to byl u tohoto filmu   základní problém. Tahle   verze je jen moc slabý odvar   původního filmu. Triky jsou   sice skvělé, ale filmu to   moc nepomohlo a navíc Kraken   tady vypadá dost blbě.   Jediné, co mě opravdu   potěšilo a nezklamalo byl   Ralph Fiennes jako Hádes.   Osobně si myslím, že remake   vznikl jen proto, aby   předvedl digitální efekty a   3D technologii. A ono to asi   tak bude. Přesto to není tak   špatné, jak by se mohlo   zdát, ale přesto je ten film   úplně zbytečný. 50%.
goranchorvat
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 3.9.2010
Hodně slabý Blockbuster
Největším problémem   Souboje Titánů je že se   jmenuje Souboj   Titánů.Původně jsem   nechtěl být tak kritický,   ale po rozležení filmu   musím.Jako veliký fanda   řeckých bájí a   pověstí(pozor nehodnotím   remake filmu ale knižní   předlohu)musím konstatovat   že vetší slepenec na sebe   nenavazujících nesmyslů   jsem neviděl.Hádes jako   stvořitel a vypoušteč   Krakena? Poseidon nevýznamná   figurka v božském   žebříčku bohů? Zeus v   pornografickém ateliéru   kterému říkají Olymp? To   už ten ČERNÝ Paegas mi   vadil nejméně:).Herecké   obsazení a hlavně výkony   zúčastněných se taky moc   nepovedly. K mému štěstí   jsem neviděl 3D verzi, což   značí že mé hodnnocení je   vyšší. Na druhou stranu   když jsem zrovna v němém   úžasu s otevřenou pusou   nesledoval co to tvůrci   vyvedli s knižní předlohou,   tak jsem se bavil a některé   antické příšery byli   povedené.Myslím škoda a to   velká, tady se dali udělat s   dnešní technikou skvělé   věci, i když zásadní   problém filmu jsem popsal   výše.
rankinfitch
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 15.4.2010
Obrovské díry ve scénáři,   nesmyslný děj a obrovská   trapnost některých   postav...to je ohromný   problém nového Souboje   Titánů. Jeho originální   předchůdce měl sice   slabší efekty, ale člověk   se do děje prostě vžil a   rozumněl mu. V nové verzi   jde vlastně z 90% JEN A POUZE   o ty efekty (pravda je, že   jsou úžasné), těch   zbylých 10% je ovšem právě   ta dějová linie. Samý   hrdinský kecy a nuda. Za   BOMBASTICKOU pokládám já   osobně jen pasáž s   Medůzou...to byla fakt pecka.   Ještě ušla ta s Krakenem   (byť Kraken vypadá jak   dement), no a pak je moc hezky   udělanej Pegas, kterej tam   sice moc dlouho neni, ale na   konci filmu kde se vzal tu se   vzal a všechno se díky němu   najednou jako zázrakem   zachránilo. :-) Pro   milovníky původního filmu   obzvlášť potěší na   začátku filmu asi   2-vteřinové cameo se   železnou sovičkou, ta tam   pro mě hned po Medůze byla   nejvíc. :-))
Takže   zapomeňte na nějakou romanci   s Andromedou, zapomeňte na   dvouhlavé vlky, zapomeňte na   sovu, zapomeňte na helmu   neviditelnosti, zapomeňte na   souvislý děj...přimyslete   si postavu boha Hádése,   přimyslete si postavu   ochránkyně Ió, vezměte v   úvahu dnešní techniku co se   týká počítačových   efektů...a vzhůru do kina!   :-) Jo a málem bych   zapomněl...ve 3D nic   extrovního, klidně by se to   dalo mnohem líp schroupat ve   2D.
Xpojntman
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 26.8.2015
Velký zlamani s blbým   Australanem, kterýho cpali ty   leta všude. Vůbec se to   nedrží řeckej pověsti   (tím nemyslím ty o   připravenost přijmout euro a   splacení dluhů) a   původního souboje titanů.   Kraken nebyl až tak špatnej.
Out-Of-Way
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 10.5.2010
Bohové musí být šílení
… když dopustí takové   vizuální orgie. Ale proč   ne? Je to docela povedené   akční béčko. Ale nic víc!   Jestli někdo očekává   pořádné napětí,   atmosféru nebo snad dokonce   detailně zpracované řecké   mýty (že by byl někdo   ještě dnes tak naivní?),   tak bude asi dost zklamaný.   Já jsem nečekal nic   výjimečného, a to jsem taky   viděl. A srovnávat s filmem   z roku 1981 je zcela   zbytečné. Asi největším   problémem je, že se to   jmenuje Souboj titánů.   Hlavně u toho moc   nepřemýšlet, nesrovnávat   (!) a nějaké ty chyby   velkoryse přehlédnout. Jako   například Pegasovu barvu.   Jinak hrozí hodnocení   blížící se nule. Možná,   že film nemá tu správnou   hloubku (mytologickou nebo   třeba epickou) a snad ani   šířku, rozhodně nemá tu   správnou délku (jen něco   málo přes hodinu a půl :(   !,? ) ). Takže to strašně   rychle uteče a divák si za   dvě hodiny řekne – o čem   to, sakra, vlastně bylo? Ale   co. Jak již říkali staří   Řekové: „Darovanému   okřídlenému koni na zuby   nehleď“, když dostali   něco zadarmo, tak jako já,   takže moje hodnocení je –   slabší průměr (45%).   Někdy dost lituji, že   bohové neexistují, protože   čas od času by bylo dobré   vypustit Krakena. Třeba na   scénáristu tohoto dílka. A   ten kašpar z Avataru je mi   vyloženě nesympatický.   Vypadá, jako že si jen   odskočil z natáčení   Avataru. Kéž by to byl jeho   poslední film. A ještě   jedna věc – hudba –   velká slabota.
johnny-rk
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 21.7.2010
Nejspíš jsem od tohoto filmu   čekal mnoho, mnohem víc než   jsem nakonec dostal. Jde jen o   lepší efekty, jinak jsem   více spokojenější se   starší verzí.
hlavsa5
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 15.9.2010
Vydařený remake... jako   pocta staršímu filmu jsou si   Medůsa, štíři i Kraken   dost podobní. Film má spád   a nejsou tady zbytečně   hluchá místa, kde se tvůrci   a herci rozplívají. Je to   klasické hollywoodské   zpracování řecké báje,   kde si filmaři mohou hrát.
Warrior7
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 9.5.2010
Ne každý remake se povede.   Souboj titanů je toho   důkazem. Není mi jasné,   proč naprosto překopali   jinak dobrý a působivý   děj. Po grafické stránce si   člověk nemůže stěžovat.   Filmaři v tomto směru   odvedli vynikající práci.   Viděl jsem pouze 2D ale i tak   se mi zpracování líbilo.   Ovšem ze scénáře udělali   velikou slátaninu, která   nemá ani hlavu ani patu. V   tomto filmu nešlo ani tolik o   titány, jako o souboj bohů   mezi sebou a s lidmi. Což v   původní verzi rozhodně bylo   jinak. Mrzel mě i závěr   filmu. Zdálo se mi, jako by   to filmaři už chtěli mít   za sebou a prostě to tak   nějak usekli, aby se s tím   nemuseli párat. Tudíž   musím říct, že když jsem   viděl trailer, tak to bylo to   nejlepší z filmu. Nic   jiného vám totiž nabídnout   nemůže...
martas_v
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 16.7.2010
Bohužel musím hodnotit jako   velmi slabý film. Když   porovnávám novou a starou   verzi, vychází mě stará   mnohem lépe, ač nedosahovala   trikového zpracování nové   verze. Filmaři by si měli   uvědomit, že super odvedené   triky nejsou dnes vše, co   dělá film filmem.
iqtiqe
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 16.4.2010
Ve středu premiéra, ve   čtvrtek jsem znejistil, když   se hodnocení na čsfd   propadlo na 53%, ale kamarád   mě ujistil, že to je   koukatelné, tak jsem v pátek   s určitými pochybami usedl   (po Avataru) ke svému   druhému 3D filmu. 30 let   starý originál jsem nikdy   neviděl, do kina jsem šel   hlavně na akční   vícerozměrný film. S nic   moc dějem jsem počítal, ale   zklamal mě i obraz - nevím,   jestli to bylo 3. řadou   blízko plátna, ale oproti   Avataru mi rozlišení   připadalo dost mizerné (i na   3D). Trochu jsem i začal   pochybovat o smyslu (nebo jen   současné kvalitě 3D) - při   rychlých akčních scénách   se ztrácí naprosto přehled   díky blízkým rozmazaným   objektům. Ale mám i pár   pozitivních dojmů -   pompézní obří monstra a   krakena a slušnou zvukovou   kulisu - tyhle prvky pomáhaly   udržet atmosféru. Další   sympatickou tváří byla   "průvodkyně"   dějem - Gemma Arterton.   Ještě dodám, že mi   nějakou dobu trvalo, než   jsem si uvědomil, že za   dobře známým slizkým   hlasem Hada se skrývá Ralph   "Voldemort" Finnes.   No, celek na mě působil jako   akční dobrodružný film s   jednoduchým dějem a nic moc   obrazem. Znovu bych nešel.
viana
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 28.8.2010
Souboj Titánů
Starý známý příběh   natočen znovu s novými   metodami,herci,jiným pohledem   režiséra...Film jako takový   se mi líbil,splnil účel   jednoho večera,a tím to   hasne :))
prediger
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 12.11.2010
źádný táhlý scény, film   má spád. Občas se   zasmějete nad praštěnými   triky. Byl jsem na   předpremiéře, která byla   ve 2D (3D přišla do ČR   později ) Nebyl jsem z toho   filmu nijak odvázán, ale ani   zklamán. Těšil jsem se na   prostorovou verzi, jelikož   efektů tam bylo dost. To co   jsem ale viděl bych nazval   hnojem. Z celého filmu byly   3D jen titulky. Celá   komprimace byla odfláklá.   Všichni tvůrci, kteří   takto natáčí film ničí   názor veřejnosti na třetí   rozměr.
Hellish_Satanica
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 25.4.2010
Tak na tenhle film jsem se   těšila a jsem zklamána.   Toto nemá vůbec nic   společného z úžasným   filmem z roku 1981, toto je   slátanina. Z řeckých bájí   tam zůstaly prakticky akorát   postavy, jinak to s nimi nemá   společného vůbec nic.   Perseus vypadá jako americký   mariňák a řeckého   bojovníka by mu člověk   nevěřil ani po lahvi vína.   Nejhorší je naprosto   domotaný příběh,   absolutně se nedržící   předlohy. Kdyby ten příběh   byl i tak povedený, tak bych   proti úpravě děje nic   neměla, ale toto.. nemám   slov. Hodnocení 5 dávám   spíš za vizuální stránku,   která je povedená a za to,   že kdyby si člověk odmyslel   předlohu řeckých bájí a   film z roku 1981, byl by z   toho lehce nadprůměrný   akční film. Ale jinak z toho   mám spíš pocit vyhozených   peněz za vstupné do kina..
LookE
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 8.9.2010
Na tenhle film jsem se docela   těšil, Souboj Titánů v   novém kabátě,hm......to   nezní špatně. O to větší   bylo mé zklamání po   shlédnutí. Původní   příběh byl velice   prostříhán a upraven a tak   nás tvůrci po hlavě háží   do přehlídky efektů   poslepované tím co z   příběhu zbylo.
Ne   ne,tohle ne......
kontext
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 12.5.2010
Akční fantasmagorie, která   neurazila ovšem ani   nenadchla. Dá se na to   dívat, nenudil jsem se, a   proto dávám 5*. Bohužel je   to film pouze na jedno   podívání. Scénář je   děravý jak cedník nebo taky   můžu napsat, že je hloupý   a většina hereckých   výkonů není nic moc. Snad   jedině Mads Mikkelsen   vyčnívá. Nebudu se   rozepisovat, film si to ani   nezaslouží, jen krátké   shrnutí: kdybych neviděl, o   nic bych nepřišel. A teď   honem sehnat verzi z roku   1981, abych si zlepšil   náladu.
Hugin
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 14.2.2012
Čekal jsem hrůzu tak na   deset procent, ale ono to   nakonec celkem šlo. Ke   kladům filmu patří vlastní   pohled na celý příběh, a   ne bezhlavé kopírování   filmu z roku 1981, ale i k   tomuto pojetí řeckých báji   by se našlo více než dost   připomínek a otázek proč?.   Proč vypadal Perseus jak   vygumovaný mariňák   trousící „drsné“   hlášky?. Proč nešel z   Medůsy strach? Proč se Zeus   choval jako srágora? Proč   …? Proč není řecká   mytologie řeckou mytologií?   Absenci trapné mechanické   sovy jsem ale ocenil. Přímo   se nabízí srovnávat dva   snímky jež od sebe dělí   třicet let. V tomto   případě bych to však   nedělal. Doba pokročila a   divák, většinový, se   změnil. A to je ten hlavní   problém. Všechno musí být   větší, efektnější,   akčnější a cool, bohužel   ke škodě filmu. Pro samou   akci se zapomíná na   propracovaný příběh,   vykreslení postav,   smysluplné dialogy,   atmosféru a emoce. Co však s   tím? V komentářích k   různým filmům, především   staršího data, se objevují   názory, a to čím dál   častěji, jako např.   zkrátit, prostříhat, málo   akce atd. Uspěchaná doba   produkuje uspěchané filmy.   Počítačové triky jsou sice   rok od roku dokonalejší, ale   dle mého názoru by se měli   ve filmu používat jako   doplněk a ne se stát hlavní   cílem filmu. Shrnuto   podtrženo, pokud ovšem   nebudu srovnávat a zapomenu   na řeckou mytologii, typický   „popkorňák“ pro   konzumenty zábavy. Nic proti,   i takové filmy mají v   kinematografii svoje místo.
Lynette
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 16.6.2010
Filmová katastrofa!!!
Už v půli dubna jsem   shlédla celý film COTT s mou   mamkou, obě jsme byly velice   "odvařené"....   Bolela nás prdel a myslely   jsme, že usneme nudou.... Tak   trapný a blbý film jsem už   dlouho neviděla, jelikož moc   dobře znám původní verzi,   tak tuhle novou nikdy mít   ráda nebudu, protože jak se   říká, zvyk je železná   košile. Kdyby tam nehrál   můj oblíbenec Hans Matheson,   vypla jsem to po první   minutě... Tenhle film nemá s   mytologií pranic   společného, jsou tam jen   blbé jednoduché věty,   nudný nezáživný příběh   a občas nějaká ta scénka s   ,,mlátičkama"....   Rovněž kamera byla   strašná, takové divné   blikání sem a tam a   působilo to navíc velmi   rušivě a   znervózňujícně.. Efekty   byly jediná věc, která se   povedla... Což je dost   málo.. Perseus vypadá jak   vojín z Iráku, jen   vytáhnout granát, Andromeda   byla nepříliš krásná a   jen visela za ruce na konci   filmu jak salám ve špajzu.   Io byla taky dost na hlavu   postavená a nepatřičná   postava a navíc, ta herečka   je strašně antisexuální,   nesympatická, s divným   nepříjemně zbarveným   hlasem... Jediný, kdo tam   držel trochu úroveň byl asi   Mads Mikelssen, ač toho herce   jinak "nežeru".. Co   se týče Hanse, bylo mi ho   líto, asi když se téhle   kravině upsal, chudák   netušil, že to bude taková   katastrofa, asi si to taky   představoval jinak.. Jediný   z té hordy ostatních   bojovníků byl výrazný a   zapamatovatelný, bohužel   byl opět nějak upozaděný,   bylo ho ve filmu strašně   málo vidět, postával   pořád někde za ostatníma   vzadu jak Popelka a řekl   tichým hláskem pár vět,   sotva ho bylo slyšet. Taky   mě dost zaráželo, že když   se netvářil jako hromada   neštěstí, tak se tvářil   na ostatní chlapy tak, jako   kdyby jim chtěl vlepit   pořádnýho hudlana, zase   házel ty své romantické   obličeje, z čehož jsem   usoudila, že by se měl Hans   honem rychle vrátit k   romantickým rolím, pokud   nechce mít definitivně po   kariéře... Bohužel jeho   "velká" role byla   přímo určená pro kompars,   to postávání a špatné   popobíhání s lukem v ruce a   toulcem na zádech by   zvládnul i obyčejný   komparsista. Vlastně dá se   říct, že většina těch   rolí tam byla přímo pro   kompars, nechápu, proč   najímali profi herce...   Strašně mi lezl na nervy ten   teploušsky vyhlížející   "bratr" Ixase, ten   druhý mladší   lukostřelec... To byl buzna   jak vyšitej, nemůžu si   pomoci... Bohužel režisér   ho upřednostňoval po celu   dobu filmu více než herecky   a vzhledově výraznějšího   Hansíka... Taky by mě   zajímalo, co měl znamenat   ten nazrzlej panák co měl   účes jak domorodec z Nové   Guinee.., který se choval jak   vůdce náboženské sekty   nebo zhulenej hippie magor..   Ve filmu převažovaly   ochotnické výkony (bohužel,   i toto je ale urážka   ochotnických souborů..)....   Asi jediná vtipná scénka mi   přišla ta s tou flétnou s   Ixasem v lese, poněvadž jsem   sama kdysi hrála na   flétnu.:-)) Jinak prostě   celý scénář filmu s   dialogy v něm mezi herci je   více než katastrofální a   vůbec se všem těm hercům   nedivím, že po celou dobu   působili velmi velmi   otráveně… Tenhle film   není o herectví, ale o   efektech a kdyby tam místo   živých herců dosadili   animovaný panáky, mělo to   stejný konečný výsledek.   Zaráží mě i nesmírná   troufalost filmařů, kdy po   takové hrůze se připravují   na natáčení dalšího   pokračování…. :-////   Hodnotím 4 / 10, asi proto,   že mi bylo všech těch   herců opravdu opravdu líto a   že je obdivuju pro jejich   výdrž a trpělivost, že od   takové chujoviny uprostřed   natáčení neutekli…
rimmerova-motorka
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 19.2.2016
Slabota
Kam se hrabe na původní   verzi. Sice počítačovým   trikům lze vytknout už jenom   máloco, přesto jim něco   chybí. Jsou mrtvé, nudné,   stereotypní, přestávají   bavit. Obludky v původní   verzi byly daleko   strašidelnější.
Steve997
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 25.8.2010
Připojuju se k mnoha jiným   komentářům s tím, že   vizuální stránka filmu a   zpracování všech těch   potvor je opravdu pěkné, ale   o to víc zaostává děj,   výprava a vůbec všechno   ostatní. Sam Worthington jako   Perseus vůbec nevypadal teda,   spíš mi připadalo, že se   do děje omylem přimotal   terminátor nebo mariňák z   Pandory. Liam Neeson byl asi   nejlepší postava. Celkově   jako remake nic moc a můžu   říct, že jsem se chvílema   i dost nudil, tvůrci by se   měli od svých předchůdců   hodně učit.
anetaaneta
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 19.8.2010
Nic moc
Tenhle film je pro mě   velikým zklamáním...Scény,   které měly být podle mého   názoru zásadní a napínavé   - byly zcela udušeny pod   nudnou schránku rádoby   napodobující dokonalou verzi   z roku 1981. Body dávám   akorát Samovi Worthingtoni.   Jinak tenhle film ztratil   ,,šťávu".
nobynoblhoch
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 4.5.2010
desive
obcas ziram jaka hruza lze za   spoustu penez   natocit,zbytecnost,slatanina a   past na nase penize.herecke   vykony trapne a nezachrani to   ani efekty.
kakkena
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 20.9.2010
Naparosto nepodařený   snímek, velice jsem se na to   těšila, protože starou   verzi z 80.let miluji. Dlouho   jesem si vyčítala, že jsem   nestihla film zhlédnout v   kině, ale když jsem viděla   potom na dvd, tak nelitutji,   protože je opravdu nuda,   nuda, nuda. Dvě hodiny   zbytečně zahlcené   okázalými efekty, upřímně   nebýt R.Fiennese, tak to   vypnu už při prvních dvou   minutách. Přesvědčila jsem   se, že moderní efekty nejsou   všechno, a na starou   osvědčenou klasiku stále   má co dohánět. Dávám   jeden bod za snahu to   natočit.
Amidamaru
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 15.4.2010
Zklamání
Právě jsem se vrátil z kina   z půlnoční premiéry a   přemýšlím proč jsem   vlastně vyhodil prachy za   lístky do kina... shrnul bych   to asi takto:

Příběh.... mno ten se   starým soubojem titánů nic   moc společného... kdo je   neviděl nebude mu to vadit...   kdo je viděl bude   zklamaný...

Mytologie.. mno nejsem   žádný odborník ale řekl   bych že Pegas nebyl   černý... určitě dalších   pěkný pár rozdílů by se   ještě našlo...

3D... nestojí za nic...   většina filmu je ve 2D, jen   některé scény jsou   převedeny do 3D... a jde to   poznat že to není originál   3D... nejdelší souvislá 3D   část jsou asi tak akorát   závěrečné titulky...

Efekty... pěkně   graficky zpracované.. nic   přemrštěného ale také nic   ochuzeného....

Akční scény...   katastrofa... řekl bych že   byli dobré nebo špatné ale   těžko to posoudit...   neviděl jsem je... záběry   jsou ve velmi rychlém sledu   po sobě a ve 3D verzi jsem   většinou používal jen svou   fantazii abych si vymyslel kdo   je ten rychle se pohybující   tmavý flek a co dělá...   zpomalení by neuškodilo...  

celkově jsem   filmem spíše zklamán než   potěšen...
SvoKar
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 30.10.2012
Asi nelze než srovnávat s   předchozím (1981). A ten u   mě vyhrává. Kdyby nic   jiného, H. Hamlin je podle   mě charismatičtější než   S. Worthington. Samozřejmě   že triky jsou dnes mnohem   dál, ale např. hadi na   hlavě Medůzy - ten   nechtěně škubavý pohyb   způsobený nedokonalostí   tehdejších triků (1981) má   určité kouzlo a   "líbí" se mi víc   než dnešní uhlazená   plynulost. Kraken je až   trapně gigantický; kolik   jakože měří?
ELEONORA
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 21.4.2010
Zklamání.
Ne, že bych čekala, že film   bude lepší, než původní,   ale když jsem šla z kina,   už jsem pomalu nevěděla, na   čem že jsem to byla.   Nelíbilo se mi, kromě 3D   efektů vůbec nic.   Worthington - v tom jsem   viděla mariňáka v tričku,   nemohu si pomoct, jako když   přiběhl právě z Avataru.   Film jsem shlédla také   kvůli zvučným jménům   (krásnej Matheson, Liam   Neeson, Ralph Fiennes), herci,   které mám ráda. Všichni   mne zklamali. Při soubojích   vše strašně rychlé,   téměř jsem nestíhala   sledovat, zmatek v celém   ději. Nevím, zda má být   Pegas bílý, či černý,   musím nastudovat. Z Krakena   jsem viděla vždy jen kousky,   divný film. Trojku dávám za   Medůzu, ta je tedy vyvedená,   ale filmu to   "grády" nedodalo.   Přemýšlím, proč byl tento   film natočen, jak toto   skvělé téma s možností   dnešních efektů šlo   určitě po dějové stránce   natočit přitažlivěji. Je   to můj pohled. Film   nedoporučuji, už vůbec ne   3D, za to ty peníze, tedy v   mém případě, byly   použíty jinak, než jsem   předpokládala.
mocca
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 4.9.2010
zklamání
tak od tohodle filmu sem nic   moc nečekala a i přes to mě   zklamal... pěkný efekty,   krásná příroda a hezká   muzika, ale to ostatní???   herci se typově vůbec   nehodili na svoje postavy a   děj byl celej postavenej na   hlavu... to bohužel ale   nebylo to nejhorší. Jsem   zvyklá, že v hollywoodskejch   filmech se vždycky oběví   nějaká trapná chvíle plná   pitomejch klišé a   patetickejch blábolů, ale v   tomhle filmu ani nic jinýho   nebylo. Naprosto každej   dialog i monolog zněly   děsně škrobeně, nesmyslně   otřele a zautomatizovaně. A   nakonci ta Ió? to už byl   fakt mega vrchol... na tenhle   film už se rozhodně nikdy   nekouknu. Zase sem se utvrdila   v tom, že remaky stojej   většinou za prd.
krpi
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 21.9.2010
Film vypadá jako parodie na   řecké mýty, problémem je,   že se o parodii vůbec   nejedná. Děj je uspěchaný   a zápletka o svrhnutí bohů   nedodělaná.
likantrop
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 29.8.2011
Aby som presne zhrnul tento   film,tak musím povedať   jedno,treba zakázať   remarke.Pretože toto je   trapas ako sa patrí.Ved ak si   pozriete originá tak to má   dej a príbeh,lenže tento   remarke nemá ani jedno ani   druhé.Trebás to že Perzeus   je syn Zeusa sa dozvedáme až   od ludí z mesta a Hádes   neviem čo ten tam stále   pobehuje,ved v origináli tam   nie je po ňom ani zmienka.A   to ešte jedna chyba stále   niekam chodia a reči vedú   že americká zástava by   mohla kludne nad nimi   viať.Takže nedávam tomuto   remarke dlhú budúcnosť.
Lionhearth
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 19.1.2011
Do hnoje s tim
Jediný co bylo na tomhle   filmu dobrý jsou efekty, ty   byly fakt na jedničku, ale   zbytek fuj!!! Radši se   pětkrát zasebou kouknu na   první filmové zpracování s   těma nic moc efektama, než   abych zase musel koukat na   todle. Na fakt že todle   natočili bych nejradši   rychle zapomněl
hvezdyn
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 19.2.2012
Ta spropadená 3D-technologie.   Ta je hnací silou prznění   legendárních filmů. Tenhle   film to jen potvrzuje. Chápu,   že se někomu mohou líbit   zvláštní efekty, někomu   jinému i obsazení filmu. Ale   já ten film považuji za   špatný. Snaha o větší   dynamičnost, akci,   zvláštní ekektivitu,   agresivní dialogy - to se sem   nehodí. Nový Souboj titánů   je také nelogickou blbostí.  
Je ještě hodně   řeckých pověstí, které se   nestaly předmětem   zfilmování. Současni   tvůrci se o to mohou pokusit   a třeba vytvoří novou   legendu.
radegaster
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 1.8.2015
Medůza a ostatní
Pokud se příběh odehrává   v reálu v nějaké té   malebné přírodě, je to   docela v pohodě, stejně jako   akce, obsazení a některé   jemné inovace. Pak je tu ale   Olymp připomínající   studio, kde se točí   předpověď počasí,   legračně zarostlí bohové,   mizerné herecké výkony a   děsivá počítačovost,   nelogičnost a sterilita.
GeorgeB
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 6.2.2019
Nechápu několik věcí z   nichž valná většina jsou   spoilery. Proč je Pegasus   černý (asi Testrál)? Proč   filmaři museli na původní   předlohu z roku 1981 plivnout   scénou, kdy ve zbrojnici   Perseus odhodí mechanickou   sovičku, která byla v   původní verzi rozhodně tím   nejlepším? Proč je Medůza   (mytologicky to   nejstrašnější stvoření)   vystajlovaná do podoby   supermodelky s perfektním   hadím účesem? Proč Perseus   vypadá jako mariňák ve   vojenském tričku s krátkým   rukávem? Proč se ve filmu   sedlají obří štíři?   Proč, když už není   dodržena logická dějová   linka, jsou pošlapávány   řecké pověsti ve své   nejnákladnější rovině?   Proč má Kraken chapadla,   nohy a hlavu svého bratra   Vetřelce? K čemu   bláboloidní postava Ió -   andělíček Perseův   strážníček? K čemu   ginovští zombie Tuaregové?   Proč? Proč? Proč? Proč   jste z toho museli udělat   takový blábol. Dal jsem tomu   původně 4 za triky(Hádovy   příchody, boj s obřími   štíry), ale hodnocení   musím snížit. Bylo by to   nefér k původní verzi.   Podle mě neměli bohové z   Olympu zničit Argos, ale   štáb tohoto filmu. Sorry.
Naki
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 21.1.2013
Pěkná pohádka, nic moc   akčního se nedělo, plno   řečí málo činů, mnoho   amerických hlášek, ale   zároveň i hloupých. Té   Fantasy tam bylo asi až moc.   Na tu dobu co se zde   odehrává, mě to vše   přišlo až moc umělé. Vše   se tak rychle odehrálo, že   jsem si připadal jako 15   minut u televize. Nuda
Snape
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 23.4.2010
Tak topornej film jsem dlouho   neviděl. Naposledy snad   Poslední legii. Herecké   výkony byly šílené a   naprosto mě uzemnily ty   pokusy o humor.
Krtag
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 18.4.2010
Dle mého názoru zatím   největší filmové   zklamání tohoto roku. Na   rozdíl od předlohy   (naprosté klasiky) jde o   nesourodou spatlaninu momentů   z předlohy s domíchanými   rádoby novými motivy, které   ale bohužel vůbec už tak   zdecimovanému ději   nepomáhají. Scénář   působí jako napsaný na   koleni za 14 dní, kdy   scénárista neměl chuť se v   textu vracet a škrtat, a tak   hrne děj před sebou a   vytváří další a další   nesmyslné kreace a doplňuje   zcela nelogicky další   postavy do děje,které tam   opravdu nemají co dělat.   Výsledek působí jako   nepovedená seance dračího   doupěte s naprosto   neschopným pánem jeskyně.   Např. postava Kaliba, která   je stěžejní pro předlohu   zde naprosto pozbývá   význam, a kdyby vůbec   neexistovala, nic by se   nestalo. 2 hvězdičky za   (marnou) snahu a Krakena :)
jmenuji.se.libor
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 27.3.2018
Fantasmagorický film
Když srovnám film Souboj   Titánů z roku 1981 s tímhle   fanrasmagorickým škvárem,   srovnávám nesrovnatelné.   Film z r. 2010 postrádá   jakýkoliv lidský rozměr,   efekty jsou natolik nereálné   debilní nadsazené, že film   postrádá jakýkoliv smysl.   Film Souboj Titánů z roku   1981, to byla podáváná   plná akce, ale především   měla ještě lidský rozměr   dá se říci poezii starého   světa, kdy ještě na obloze   vládli bohové, a i přesto   že to byla fanrtasy, byl to   parádní film. Tenhle   komerční škvár plný   nadsazených nesmyslných   efektů z roku 2010 nemá nic   z toho. Je to humus nad humus.
Jarda.ftr
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 2.8.2010
HNUS
Jinak se nedá nazvat další   ubohý pokus jak zku...t   výborný původní originál.   Naplácat tam co nejvíc krve   a sajrajtu. Je vidět, že   amerika je v pr..i nejen   ekonomicky, ale i mentálně,   inteligenčně, duševně i   filmově. Buď natočí   nějakou feministickou   uchylárnu ze střední nebo   trapnou saďárnu.
zepo
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 26.12.2010
Jedna je Bohužel nejmenší   možná   známka.Neuvěřitelná   slátanina.Jen počítačové   triky dobré,ale to dnes umí   každý desetiletý   školák.Ještě,že jsem za   to nezaplatil v kině.
teta.Essie
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 15.10.2010
Ztráta času
Kdybych měl napsat veškeré   závady a protesty na tento   film tak bych klidně napsal   knihu!Abych to shrnul....je to   hnus velebnosti!!!Podle mýtů   Perseovi nešlo o ten ostrov   ale o lásku k   Andromedě.Perseus byl udatný   a silný a Zeus na něj byl   hrdý....NE   nafoukaný,rozmazlený,umíně   ný a neschopný!!!!Z bájí   víme že Perseus všeho   dosáhl svými schopnostmi a   tím co dělal.Tady Perseus   nemusel dělat vůbec nic   když mu šecko pantatínek   naservíroval až pod   nos!!!Dále...černej Paegas   no OTŘES!!!Kassiopeia místo   jako starostlivá matka která   se bojí o sebe a nejvíc o   svoji Andromedu....místo teho   je naivní,hloupá,arogantní   a upe klidná ikdyž hrozí   celému ostrovu smrt a   nehorázně cinická.No jak   říkám....pokud se Vám   někdy tento film dostane do   ruky,zacházejte s ním jako s   odjištěným   granátem:Zahodit a utíkejte   pryč!!!
callaghan
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 31.8.2010
Jak zničit kouzlo předlohy
Je to vážně hanebné.   Normálně bych dal aspoň dva   tři body za efekty, ale když   jde o remake tak skvělého   filmu, tak to ani náhodou.   Tahle nová fantasmagórie je   pro mě hrdým aspirantem o   nejzpackanější remake   všech dob. Všechno mystično   a tajemno z předlohy se   někde beze zbytku vypařilo a   na každém kroku to až moc   zavání Hollywoodem. Chybí   jakákoli gradace děje.   Bohové Zeus a Hádes   vypadají spíš jako   členové nějaké metallové   skupiny než jako bohové. A   to ani nemluvím o Perseeovi.   Děs.
aribary
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 6.8.2010
Jak tohle mohl Zeus dopustit??
Tedy pokud tohle dílo měl   být remake původního   filmu,tak by jeho novodobí   tvůrci měli kleknout na   kolena a jít po nich až na   Olymp aby tam odprosili   samotného Dia za   odpuštění.Tím Diem   nemyslím pana Nielsena,který   byl v tomhle filmu stejně   jako všichni ostatní herci   včetně hlavního hrdiny   totálně katastrofální.Už   jenom za dialogy by   scénáristé zasloužili   předhodit jako žrádlo   Cerberovi,na kterého se v   tomhle filmu ani nedostalo.
Kam se krucinál   poděla ta pohádkovost celé   této báje,kam se poděla   romantika a humor.Hlavní   hrdina absolvoval celý film s   jediným nasupěným výrazem   obličeje
a-la Rambo a   jen jednou jedinkrát   zjistil,že existují mimické   svaly tak se   pousmál.Chápu,že pro   dnešní akční generaci je   staré zfilmování,nebo nedej   bože čtení této báje v   knížce asi dlouhé a   nudné,ale tenhle   trikovo-akční paskvil   postavil celé starořecké   báje a pověsti na hlavu a   když jsem viděl jak jeden z   vojáků vyskakuje z těla   zabitého jedovatého štíra   jako Šaryk z tanku(mladší   generace ať si vygoogluje   seriál Čtyři z tanku a   pes)málem jsem se vzteky   rozbrečel,co jsou v   Hollywoodu schopni udělat z   klenotů Evropské kultury a   historické literatury.Doufám   že Áres smete všechny   kteří se na tomto marastu   podíleli a Cháron jejich   duše odmítne převést přes   řeku Styx i za truhlu   zlaťáků či 1 000 akcií   Microsoftu.
MichalVoska
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 5.7.2010
Výsměch původnímu filmu z roku 81
Co dodat, větší kravinu   jsem neviděl. Asi si amíci   myslí, že přetvořit film   na drastickou podobu plnou   super triků z filmu udělá   majestát, ale výsledek je   taový, že původní dílo z   roku 81 je klenot, krása,   prostě neco, na čem jsem   vyrůstal a co se mi hluboce   vrylo pod kůži a zůstalo v   mém srdci, to co vzniklo   nyní je brak, kdybych řekl   podprůměrný tak bych   ještě urazil mnohé jiné   filmy, které jsou v této   hladině také. Je to kravina   na druhou, velkolepé kulisy   nám ukazují jak vyhodit   desítky, či stovky milionů   dolarů a natočit něco, co   nestojí ani za zlámanou   grešli...

Poznámka: Komentáře jsou řazeny podle počtu dosažených bodů jednotlivých členů, kteří je psali. To znamená, že čím více bodů má člen, tím je jeho komentář výše.

10 filmů, které komentovali někteří uživatelé co tento film
minih25867minih25867Seznamte se, Joe Black (1998) 
Meet Joe Black n
minih59769minih59769Effi Briestová (2009) 
Effi Briest n
minih38608minih38608Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008) 
n
minih32691minih32691Doba ledová (2002) 
Ice Age n
minih45695minih45695Vremya sobirat kamni (2005) 
Vremya sobirat kamni n
minih47300minih47300Mamma Mia! (2008) 
Mamma Mia! n
minih28222minih28222Jak ukrást Dagmaru (2001) 
Jak ukrást Dagmaru n
minih47577minih47577Zrcadla (2008) 
Mirrors n
minih43738minih43738Chůva k pohledání (1993) [TV seriál] 
The Nanny n
minih49205minih49205Veřejní nepřátelé (2009) 
Public Enemies n


Hodnocení:n12345678910

Tagy

Podobné filmy

Hněv Titánů (2012)

 Hněv Titánů (2012)
Hněv Titánů n
Wrath of the Titans
Žánr: akční / fantasy
Země: Spojené státy americké / Španělsko
Režie: Jonathan Liebesman

(pokračování)

Souboj Titánů (1981)

 Souboj Titánů (1981)
Souboj Titánů n
Clash of the Titans
Žánr: mytologie / fantasy
Země: Spojené státy americké
Režie: Desmond Davis

(remake)

TV Program

ČT1 - Události v regionech (2007) [T...

18:00 - 18:25

21 minut již uběhlo
4 minut zbývá do konce

ČT2 - Atletika ČR 2024

16:00 - 18:40

141 minut již uběhlo
19 minut zbývá do konce

NOVA - Na lovu (2021) [TV pořad]

17:30 - 18:30

51 minut již uběhlo
9 minut zbývá do konce

Prima - Prostřeno! (2010) [TV pořad]

17:55 - 18:52

26 minut již uběhlo
31 minut zbývá do konce

Český lev Oscar

Filmová databáze v číslech

Filmů: 190696
Osobností: 698201
Fotografií: 765204
Plakátů: 377366
Obsahů a biografií: 178513

Poslední komentáře

Fez dostane holku (2001) [TV epi...

Fez dostane holku
Donna vyhraje lístky na   skupinu Led Zeppelin, ale Eric   jít nemůže a Kelso, Hyde,   Jackie se o to kdo půjde s   Donnou hádají a jsou na sebe   nepříjemní tak to Donna   vyřeší po svém, slušný   díl.

Autor: FLA | Hodnocení: 7 / 10

Děti zítřků (1980)

Děti zítřků
Ani evidentně štědrý   rozpočet (na tu dobu), ani   velmi kvalitní obsazení s s   pány Menšíkem, Prachařem,   Kostelkou, Kratinou a   předními více >

Autor: klasifikátor | Hodnocení: 4 / 10

Recept na rozloučenou (1989) [TV...

Recept na rozloučenou
Klasické staršie spracovanie   kriminálky. Scenár bol   trochu komplikovaný, avšak   film bol herecky kvalitne   obsadený. Záver filmu bol   neočakávaný.

Autor: Nasudr | Hodnocení: 7 / 10

Kam letíš, letadlo? (1989) [TV i...

Kam letíš, letadlo?
Ve své době jistě žhavě   současná a adresná věc,   jako většina všeho, co kdy   napsal Josef Klíma, ale dnes   už to obsahově hodně   vyvanulo více >

Autor: klasifikátor | Hodnocení: 5 / 10

Jackie balí Hyda (2000) [TV epiz...

Jackie balí Hyda
Velmi slušnej díl, Bob   Pinciotti dělá grilovačku,   ale na rozloučenou se svým   obchodem. Grilovačku dělá i   Red Forman a tak spolu   více >

Autor: FLA | Hodnocení: 8 / 10